عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان گرگان برگزار شد


اولین جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان گرگان برگزار شد

اولین جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان گرگان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان ،به منظور هماهنگی و برنامه ریزی در خصوص اجرای برنامه های سالگرد جشن پیروزی انقلاب ، اولین جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان با دعوت از مدیران دستگاههای اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری گرگان برگزار شد .
 "دکترحسینی" فرماندار شهرستان گرگان در این جلسه با اشاره به ضرورت یادآوری خاطرات انقلاب و زنده نگه داشتن تلاشهای مبارزانی که با رهنمود های بنیانگذار جمهوری اسلامی باعث به ثمر رسیدن  نهال انقلاب گردیدند گفت : وظیفه اصلی ستاد دهه فجر شهرستان ایجاد هماهنگی بین متولیان بخش دولتی برای اجرای برنامه های فرهنگی در شهرستان خواهد بود و باید با افزایش مشارکت عمومی نقش مردم را در گرامیداشت این ایام پررنگ تر نماییم .
وی اطلاع رسانی و انعکاس خدمات دولت به مردم و بخصوص نسل جدید را یادآور شد و تبعات هرگونه کم کاری در اینخصوص را بی مهری در حق نظام دانست .
فرماندار شهرستان گرگان افزود : هدف ارزشمند جشن های سالگرد انقلاب فراهم سازی زمینه مشارکت ، حضور و نقش آفرینی اقشار مختلف مردم در بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، تقویت مشارکت حداکثری ، اتحاد ملی و خودباوری خواهد بود و از همه ادارات بویژه روسای کمیته های شهرستانی انتظار میرود تا با تشکیل هرچه سریعتر کمیته ها با حضور اعضا، و اعلام برنامه ها به فرمانداری و تعیین برنامه های شاخص و محوری ، دبیرخانه ستاد شهرستان را در تنظیم برنامه های روزشمار ایام ا... دهه فجر شهرستان یاری نمایند.
فرماندار مرکز استان به مصادف شدن ایام فاطمیه با برخی روزهای دهه فجر امسال اشاره کرد و خواستار برنامه ریزی مناسب بویژه در کمیته فضاسازی و خدمات شهری برای حفظ حرمت این ایام شد .
 شایان ذکر است در این جلسه " سیدمحسن کاظمی" معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شیوه نامه ستاد دهه فجر شهرستان و کمیته های زیر مجموعه را تشریح و همچنین آقای فلاحی نماینده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مطالبی را در خصوص وظایف ستاد و کمیته های شهرستانی و نیز برنامه های پیشنهادی  مطرح کردند.

اولین جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان گرگان برگزار شد

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 975
  • کد خبر : 41201