عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تولید کنندگان نقش مهمی در چرخه اقتصادی کشور دارند

فرماندار گمیشان؛

تولید کنندگان نقش مهمی در چرخه اقتصادی کشور دارند

تولید کنندگان نقش مهمی در چرخه اقتصادی کشور دارند

فرماندار گمیشان در جلسه رسیدگی به درخواست ها و مشکلات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی سیمین شهر اظهار داشت: تولید کنندگان نقش مهمی را در چرخه اقتصادی کشور دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ امیرشیر توماج با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان گفت: حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران رکن تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: امنیت سرمایه گذاری و حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذار مهمترین اصل در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در باب استقلال اقتصادی و اقتصاد مقاومتی است و اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، تسهیل روند سرمایه گذاری، توسعه شاخص کسب و کار و رفع موانع موجود در این حوزه تشریک مساعی و هماهنگی دستگاه های متولی را طلب می کند.

توماج در ادامه با اشاره به حمایت های ویژه دولت از واحدهای تولیدی و اقتصادی خاطر نشان کرد: سهم شهرستان در تسهیلات بند الف و ب نزدیک به 200 میلیارد ریال با شرایط ویژه است و این در واقع فرصت مناسبی در جهت حمایت از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در منطقه است.

نماینده عالی دولت در گمیشان اضافه کرد: تولیدکنندگان و واحدهای سرمایه گذارای می توانند با ارائه طرح های توجیهی به کارگروه شهرستان تا مبلغ 2 میلیاردو 500 میلیون ریال تسهیلات دریافت کنند.

در این جلسه هر یک از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران فعال در شهرک صنعتی سیمین شهر درخواست ها و مشکلات خود را بیان کردند.

شهرک صنعتی سیمین شهر در حال حاضر 16 واحدی تولیدی فعال و نیمه فعال داشته و عمده موارد مطرح شده در این جلسه در خصوص آب، روشنایی محوطه شهرک، اینترنت و ساماندهی زباله ها بوده است.

لازم به ذکر است در این جلسه بخشدار گلدشت، مسئولین گاز، آب و فاضلاب روستایی، تعاون، کار ورفاه اجتماعی، مخابرات، سرپرست شهرداری سیمین شهر و معاونین اداره برق و صنعت، معدن و تجارت شهرستان نیز حضور داشتند.

 

تولید کنندگان نقش مهمی در چرخه اقتصادی کشور دارند

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 567
  • کد خبر : 41224