عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان رامیان تشکیل شد


جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان رامیان تشکیل شد

جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان رامیان تشکیل شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رامیان، جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان به ریاست مهندس صادقلو فرماندارو اعضاء کارگروه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

مهندس صادقلو فرماندار شهادت تعدادی از دریانوردان عزیزمان درکشتی نفت کش سانچی در سواحل شرقی چین را به تلاشگران عرصه اقتدار ملی و پیشگامان اقتصاد کشور و ملت شهید پرور ایران اسلامی تسلیت گفت و ضمن اشاره به پیش رو داشتن 26 دیماه سالروز فرار شاه معدوم از کشور افزود:موضوع آسیب های اجتماعی و فرهنگی مقوله مهمی بوده و نیازمند اقدامی جهادی از سوی همه مسئولین می باشد.

وی افزود: طرح تقسیم کارملی را در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانسته و به بیان توضیحاتی در خصوص این طرح پرداخته و از اعضای کارگروه و مسئولین ذیربط خواست ضمن همکاری کمیته های ذیربط با یکدیگر در جهت پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی اقدام نمایند.

رئیس کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان از برگزاری همایش فرزند پروری در شهر خان ببین در ایام الله دهه مبارک فجر و همایشی با موضوع آسیب های اجتماعی جوانان و محیط های دانش آموزی با همکاری اداره ورزش و جوانان و آموزش و پرورش خبر داد.

مهندس صادقلو در ادامه بیان داشتند: صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان از مهمترین وظایف دولت بوده و بایستی با حفظ کرامت مردم با بهره گیری از شیوه های مناسب، ایجاد رابطه محبت آمیز مجریان و کارکنان با عموم مردم و جلوگیری از تضییع حقوق آنان در تحقق الگوی زیباترین زندگی همراه با نشاط و ایمان اقدام شود.در همین راستا دستگاههای اجرایی موظفند نسبت به رفع نقایض و کمی و کاستی های دستگاه خود بر اساس برنامه های ده گانه عفاف و حجاب و 9 گانه صیانت از حقوق شهروندی اقدام و اجرای برنامه ها را سرلوحه کار خود قرار دهند.

جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان رامیان تشکیل شد

 


 


 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 471
  • کد خبر : 41293