عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهردار جدید سیمین شهر معرفی شد

با حضور فرماندار گمیشان و مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری؛

شهردار جدید سیمین شهر معرفی شد

شهردار جدید سیمین شهر معرفی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ طی مراسمی با حضور فرماندار گمیشان، مدیرکل دفتر امورشهری و شوراها، امام جمعه سیمین شهر، اعضای شورای تامین، مسئولین دستگاه ها، روحانیون و عموم مردم؛ شهردار جدید سیمین شهر معرفی شد.

 "امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان در این مراسم گفت: قانون گرایی، وحدت رویه و اجرای پروژه های عمرانی مورد نیاز شهر یک الزام اساسی برای شهردار است.

وی افزود: شهردار باید پروژه های عمرانی سطح شهر را بر اساس اولویت ها انجام داده و بر سیاست دولت که همان پاسخگویی به مردم است اهتمام ویژه ای داشته باشد.

توماج ادامه داد: خدمات رسانی به مردم و اخلاق محور بودن از ویژگیهای دیگر یک شهردار برای مدیریت شهری است.

فرماندار گمیشان در بخش پایانی سخنان خود شهرداری را یک نهاد اجتماعی بیان داشت و خاطر نشان کرد: همه باید برای توسعه شهر تلاش کنند و فرهنگ مشارکت که تسریع بخش پیشرفت بوده لازم است به خوبی اجرایی و نهادینه شود.

 در ادامه "محمد حمیدی" مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری نیز در این مراسم با اشاره به خدمات ارائه شده توسط دولت به شهرداری ها بیان داشت: از میزان اعتبارات جذب شده برای شهرداری سیمین شهر بیش از 80 درصد آن از محل کمک های دولت می باشد.

وی افزود: دولت توجهات ویژه ای به شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت دارد و این توجهات دولت در سیمین شهر به خوبی با اجرای پروژه های عمرانی نمایان شده است.

حمیدی در ادامه با اشاره به پروسه انتخاب شهرداران خاطر نشان کرد: هر شهرداری توسط شوراها که منتخبین مردم هستند انتخاب می شود و این درواقع مشارکت مردم در مدیریت شهری را نشان می دهد.

مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری تعامل شوراها و شهردار را امری لازم و ضروری برای توسعه شهر بیان داشت و گفت: شفاف سازی اقدامات و پاسخگویی به مردم باید سرلوحه فعالیت های مدیریت شهری باشد.

در پایان این مراسم "محمد خواجه" بعنوان شهردار جدید سیمین شهر معرفی و از زحمات "بهرام محمد دوجی" شهردار سابق و "آرزو ایری" سرپرست شهرداری تقدیر شد.

 

شهردار جدید سیمین شهر معرفی شد

 

شهردار جدید سیمین شهر معرفی شد

 

شهردار جدید سیمین شهر معرفی شد

 

شهردار جدید سیمین شهر معرفی شد

 

 

 

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 1822
  • کد خبر : 41318