عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد دهه مبارک فجر شهرستان گالیکش برگزار شد

به ریاست فرماندار شهرستان؛

جلسه ستاد دهه مبارک فجر شهرستان گالیکش برگزار شد

جلسه ستاد دهه مبارک فجر شهرستان گالیکش برگزار شد

 جلسه ستاد دهه مبارک فجر شهرستان گالیکش به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور رؤسای کمیته های 17گانه ستاد دهه فجر شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش حسن خسروی فرماندار شهرستان در این جلسه ضمن تسلیت به مناسبت جان باختن تأسف بار جمعي از دريانوردان سخت‌کوش کشورمان در حادثه کشتي سانچي اظهار کرد: عده‌ای از جوانان غیور میهنمان در راه اعتلا و توسعه کشور جان خود را از دست داده‌اند. این ضایعه دردناک را به محضر مقام معظم رهبری و خانواده‌های داغدار صمیمانه تسلیت می‌گویم و از خداوند منان برای جان باختگان رحمت واسعه الهی مسألت دارم.

خسروی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات و اعلام برنامه‌های رؤسای کمیته ها، عدم پوشش کامل برنامه‌های دهه فجر بر تمام اقشار و گروه‌های جامعه را یکی از آسیب‌های این برنامه‌ها برشمرد و تصریح نمود: ضمن توجه به تمام گروه های جوانان، بانوان، کودکان، کهنسالان، تنوع، ابتکار و خلاقیت در اجرای برنامه‌ها از کمیته‌ها انتظار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: روشن‌گری، بصیرت و آرمان‌های شهدا به عنوان اهداف برنامه‌ها مدنظر قرار گرفته و ادارات و نهادها حتمأ برنامه‌های اعلام شده را اجرا کنند.

فرماندار گالیکش گفت: با توجه به پیروزی انقلاب اسلامی در این دهه باید رویکرد برنامه ها با حفظ شعونات، به صورت جشن و سرور و حتمأ در جهت تقویت همه ارکان نظام باشد.

وی فزود: ستاد دهه فجر در سطح شهر و تمامی روستاها، مدارس و دانشگاه های شهرستان تشکیل شود و حتمأ روی برنامه‌ها تمرکز شود، چرا که این ایام بهترین فرصت برای ترویج و انعکاس برنامه‌ها می‌باشد.

خسروی بخش اعظم مراسمات و برنامه‌های ایام مبارک دهه فجر را کار فرهنگی عنوان کرد و افزود: توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی و همچنین آسیب‌هایی از قبیل محیط زیست که در آینده وجود خواهد داشت در دستور کار قرار گیرد.

لازم به ذکر است در ابتدای جلسه هریک از کمیته‌ها از اقدامات انجام شده و برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر مرتبط با کمیته خود، گزارشی را ارائه نمودند.

جلسه ستاد دهه مبارک فجر شهرستان گالیکش برگزار شد

 

جلسه ستاد دهه مبارک فجر شهرستان گالیکش برگزار شد

 

جلسه ستاد دهه مبارک فجر شهرستان گالیکش برگزار شد

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 865
  • کد خبر : 41329