عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کمیته بانوان ستاد دهه فجر علی آباد کتول برگزار شد


جلسه کمیته بانوان ستاد دهه فجر علی آباد کتول برگزار شد

جلسه کمیته بانوان ستاد دهه فجر علی آباد کتول برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، جلسه کمیته بانوان ستاد دهه فجر علی آباد کتول با حضور محمد جواد زنگانه معاون فرماندارشهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

زنگانه ضمن تشکر از حضور اعضاء در جلسه و برنامه ریزی صورت گرفته توسط بانوان نماینده ادارات شهرستان و ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سی ونهمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به تبیین انقلاب اسلامی پرداختند و گرامید اشت این ایام را تکلیف الهی دانستند و در ادامه بیاناتی در رابطه با عظمت و شآن زنان و حضور فعال آنان در حیطه انقلاب اسلامی و همچنین تآثیر به سزای آنها در دفاع مقدس و جنگ تحمیلی سخنانی ایراد نمود.

وی با اشاره به این که سه روز اول دهه مبارک فجر ایام فاطمیه می باشد در برگزاری جشن ها موارد لازم را در نظر داشته باشندافزو: دهه فجر فرصت مناسبی است تا نقش بانوان در به ثمر رسیدن این انقلاب به خوبی نشان داده شود.

معاون فرماندارگفت:باید در این ایام مبارک برنامه های خاص در هراداره برنامه ریزی کرد ،همین برنامه های خاص است که بصیرت افزایی می کند.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، اظهار کردند: امید است دهه فجر امسال زنان با افتخار ایرانی با تاسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و بهره گیری از اقدامات و برنامه ریزی های مناسب دولت تدبیر و امید ، توانمندی های خود را به خوبی نشان دهند.

زنگانه در این جلسه با توجه به وضعیت شهرستان آموزش و برنامه ریزی برای خدمت و پیشرفت این قشر عظیم جامعه را ضروری و حیاتی دانسته و خواستار انتقال تجربیات و حوادث انقلابی کمیته بانوان در جهت تسریع دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی به نسل جدید انقلاب شدند.

در ادامه ، برنامه های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بخش بانوان مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی مبنی بر گستردگی ، نشاط و امید بخشی برنامه ها و همچنین تجلیل از خانواده های معظم شهیدان عزیز انقلاب اسلامی ، برنامه های ورزشی و فرهنگی غیره گرفته شد.

 

جلسه کمیته بانوان ستاد دهه فجر علی آباد کتول برگزار شد

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .