عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل آموزش و پروش استان گلستان با فرماندار آزادشهر


دیدار مدیرکل آموزش و پروش استان گلستان با فرماندار آزادشهر

دیدار مدیرکل آموزش و پروش استان گلستان با فرماندار آزادشهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، محمد رضا وطنی مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان و مهدی مفیدی مدیر آموزش و پروش آزادشهر با حبیب شفائی فرماندار آزادشهر در خصوص بررسی مسائل و مشکلات آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر دیدار و گفت و گو کردند.

فرماندار آزادشهر از اقدامات و عملکرد موثر و موفق آموزش وپرورش در سطح استان و شهرستان آزادشهر قدردانی نمود و خواستار توجه بیشتر به شهرستان های کم تر برخوردار بویژه شهرستان آزادشهر شد.

وی با اشاره به توفیقات حوزه آموزشی، پرورشی وعمرانی آموزش و پرورش شهرستان اظهار داشت: آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر در اکثر شاخص ها توفیقاتی را بدست آورده ولی با این وجود نیاز به توجه ویژه دارد و با شناختی که مدیرکل اموزش و پرورش از شهرستان دارند امیدواریم اقدامات و گام های موثری در راستای توسعه اهداف آموزش و پرورش انجام شود.

در این دیدار وطنی مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن تشکر از افزایش مشارکت ها با آموزش و پرورش و همکاری مسئولین و اقشار عمومی با اداره آموزش و پرورش افزود: توجه به شهرستان هاو مناطق کم برخوردار را از دغدغه هاو برنامه های اولویت دار آموزش و پرورش اعلام واظهار داشت: امیدوارم که بتوانیم در زمینه های مختلف از جمله ارتباط با خیّرین، مسائل آموزشی شهرستان، ساخت و ساز مدارس و اتمام پروژه های عمرانی که قرار است در سطح شهرستان ساخته شود با همکاری و هم یاری یکدیگر بهترین نتیجه را بگیریم.

وطنی به اقدامات و عملکرد مثبت و کم نظیر آموزش و پرورش در مسئله ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی اشاره و آن را از سیاست ها و برنامه های مهم وزارت و دولت دانست.

دیدار مدیرکل آموزش و پروش استان گلستان با فرماندار آزادشهر

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 563
  • کد خبر : 41443