عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 19 هزار و 400 شغل طی سالجاری در استان گلستان ایجاد می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان:

19 هزار و 400 شغل طی سالجاری در استان گلستان ایجاد می شود

19 هزار و 400 شغل طی سالجاری در استان گلستان ایجاد می شود

معاون هماهنگی وامور اقتصادی استاندار گلستان در جلسه ستاد اشتغال شهرستان گرگان از ایجاد 19 هزار و 400 شغل در استان گلستان طی سالجاری خبر داد.
وی با بیان اینکه با مدیرانی که شغل کاذب معرفی کردند برخورد می‎شود، تصریح کرد: میزان تعهد اشتغال استان با برش شهرستانی، بخشی و سازمانی تقسیم شده و از طریق سامانه رصد ثبت می‎شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان ادامه داد: درخواست ما از مجموع استان ایجاد ۱۹ هزار و ۴۰۰ شغل خالص است که برای تحقق 100 درصدی این میزان اشتغال، روند دستگاه‎ها باید در ۱۳۰ درصد دنبال شود.
ربیعی از افزایش 3.5 برابری ورود بانوان به بازار کسب و کار خبر داد و با اشاره به نامگذاری امسال به «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» توسط مقام معظم رهبری، افزود: مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را یک اقتصاد تاب‎آور بیان کردند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان تأکید کرد: در صورتی که به‎عنوان یک مسؤول در دستگاه اجرایی عملکرد مطلوبی نداشته باشیم ناامنی بیشتری در جامعه ایجاد می‎شود، از این رو همه مسؤولان با این نگاه به مسأله اشتغال توجه کنند.
ربیعی با بیان اینکه دولت با ایجاد اشتغال درصدد تک رقمی کردن نرخ بیکاری بود، خاطرنشان کرد: اشتغال و رشد اقتصادی مانند تورم و رکود نمودار توسعه‎یافتگی کشورها را مشخص می‎کند.
وی با بیان اینکه استان گلستان در بحث اشتغال در کشور همواره رتبه دو رقمی را به خود اختصاص داده است، یادآور شد: در موضوع اشتغال و اقتصادی نسبت به برنامه‎ها و تعهد استان، عقب‎ماندگی وجود داشت.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با بیان اینکه افراد در داخل یا خارج کشور ایران را جزو کشورهایی با مشکلات اقتصادی فراوان می‎بینند، حل مشکل اقتصادی و اشتغال را در گرو همکاری بخش دولتی و خصوصی دانست.

ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 505
  • کد خبر : 41500