عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تعهد اشتغال شهرستان گرگان برای سال 1397، ۴ هزار و 143 شغل است

"دکترحسینی"فرماندار شهرستان گرگان در جلسه ستاد اشتغال گفت:

تعهد اشتغال شهرستان گرگان برای سال 1397، ۴ هزار و 143 شغل است

تعهد اشتغال شهرستان گرگان برای سال 1397، ۴ هزار و 143 شغل است 
دکترحسینی"فرماندار شهرستان گرگان در جلسه ستاد اشتغال شهرستان گفت:تعهد اشتغال شهرستان گرگان برای سال 1397، ۴ هزار و 143 شغل است. 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گرگان ،"سیدعباس حسینی"فرماندار شهرستان گرگان با عرض خیرمقدم از حضور آقای ربیعی در جلسه ستاد اشتغال شهرستان گرگان و تبریک به مناسبت ماه بهمن و ایام ا... دهه مبارک فجر و روز پرستار گفت: هدف ما و دستگاه های اجرایی شهرستان در جهت کاهش بیکاری و افزایش اشتغال باید در جهت اشتغال پایدار در جهت اقتصاد مقاومتی باشد نه اشتغال در ادارات دولتی .
وی افزود: زمانیکه صحبت از تسهیلات بانکی به میان می آید باید به این نکته توجه کرد که چقدر از طریق دستگاه های اجرایی می توانیم فرصت شغلی ایجاد نماییم .
دکتر حسینی اظهار داشت: باید ما بتوانیم فضایی را برای فرصت های شغلی ایجاد نماییم و نگاه ما به عنوان متولیان دستگاه های اجرایی به سمتی باشد تا اعتبارات را جهت رسیدن به یک هدف مشخص در اختیار جوانان قرار دهیم و آن خدمات نیز بتواند قسمتی از وظیفه مندی ادارات ما را برطرف نماید .
دکتر حسینی افزود: در سال 96مبلغ بالغ بر 96میلیارد اعتبارات شهرستان گرگان به غیر از اعتبارات ملی بود و اشتغال بوجود آمده بعضاً موقت و دائم بوده و باید میزان اشتغال ایجاد شده از این اعتبارات برای مردم بیان شود و  اشتغال فصلی ایجاد شده نیز به مردم ارائه شود.
فرماندار گرگان ایام‎الله دهه فجر را فرصت مناسبی برای ارائه خدمات به مردم دانست و مطرح کرد: مدیران می‎توانند با ایجاد خدمات در جامعه امیدافزایی کنند، البته دستگاه‎های اجرایی در دهه فجر نباید فعالیت‎های روزمره خود را به‎عنوان برنامه به مردم ارائه کنند.
حسینی بر برون‎سپاری برخی برنامه‎های دستگاه‎های اجرایی و ثبت اشتغال‎های ایجاد شده در سامانه رصد تأکید کرد.
وی تاکید کرد: ضروری است دستگاه‎ها برای آن دسته از تخصیص‎هایی که دیر ابلاغ شده اهتمام بیشتری داشته باشند و تأیید عملکرد پایان سال مدیران شهرستان و بانک ها منوط بر تحقق اشتغال در حوزه های مربوط به خود خواهد بود و هیچ توجیهی در این خصوص پذیرفته شده نمی باشد .
فرماندار گرگان با اشاره به حضور مدیران در ستاد اشتغال، تصریح کرد: پذیرفتنی نیست که اداره‎کل یا سازمانی که در شهرستان اداره ندارند وظایف خود را نادیده بگیرد.

تعهد اشتغال شهرستان گرگان برای سال 1397، ۴ هزار و 143 شغل است

 

تعهد اشتغال شهرستان گرگان برای سال 1397، ۴ هزار و 143 شغل است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 582
  • کد خبر : 41501