عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار فرماندار شهرستان علی آبادکتول با فرماندار شهرستان آق قلا

صبح امروز به منظور بررسی مشکلات قصابان با کشتارگاه دام اینچه برون صورت گرفت:

دیدار فرماندار شهرستان علی آبادکتول با فرماندار شهرستان آق قلا

دیدار فرماندار شهرستان علی آبادکتول با فرماندار شهرستان آق قلا

 فرماندار شهرستان علی آباد کتول به منظور بررسی مشکلات قصابان با کشتارگاه صنعتی دام اینچه برون با فرماندار شهرستان آق قلا دیدار کرد.

صبح امروز شنبه هفم بهمن ماه،"حسن هدایتی کتولی" فرماندار شهرستان علی آبادکتول با حضور در شهرستان آق قلا با "امانگلدی ضمیر" فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا، مشکل کشتار دام قصابان شهرستان علی آبادکتول و همچنین ارائه راهکارهای مناسب در خصوص مشکلات کشتارگاه صنعتی دام اینچه برون از مهمترین اهداف دیدار امروز فرمانداران این دو شهرستان بود.

گفتنی است شرکت تعاونی فراگیر اینچه برون،نخستین و بزرگترین کشتارگاه صنعتی دام استان گلستان است که با حضور وزیر جهادکشاورزی در شهرستان آق قلا به بهره برداری رسیده است.این کشتارگاه با 152 هزار و 965 میلیون ریال اعتبار در مساحت 70 هزار مترمربع احداث شده است و در زمینه کشتار دام سبک و سنگین،پودر خون،پودر استخوان ،پودر گوشت ،انجماد و بسته بندی گوشت گاو و گوسفند و کله و پاچه پاک شده فعالیت می نماید.

دور بودن کشتارگاه از محل توزیع گوشت برای عاملان فروش و مقرون به صرفه نبودن ذبح اندک دام در شهرهای کوچک به دلیل طی مسافت طولانی تا کشتارگاه صنعتی دام استان، از مهمترین مشکلات کشتارگاه صنعتی اینچهبرون محسوب می شود.

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 609
  • کد خبر : 41613