عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 76 پروژه عمرانی و اقتصادی در مراوه تپه در ایام دهه فجر


بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 76 پروژه عمرانی و اقتصادی در مراوه تپه در ایام دهه فجر

فرماندار شهرستان مراوه تپه از بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 76 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان مرزی خبر داد.
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، اسماعیل تاجی فرماندار مراوه تپه  ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: برای عملیات اجرایی مجموع طرح های افتتاحی و آغاز عملیات اجرایی، یک هزار و 230 میلیارد ریال (123 میلیارد تومان ) از اعتبارات ملی، استانی و شهرستانی هزینه و اعتبار در نظر گرفته شده است.
وی، افتتاح نیروگاه 25 مگاواتی مراوه تپه با اعتبار 500 میلیارد ریال را بزرگترین طرح عمرانی و خدماتی این شهرستان اعلام کرد و افزود: بهره برداری از طرح گازرسانی به روستای قرناوه علیا و آغاز عملیات گازرسانی به روستاهای غرب مراوه تپه و گوگ دره با اعتبار 120 میلیارد ریال از دیگر طرح های دهه فجر امسال است.
تاجی، بهره برداری از چند طرح آبرسانی با 18 میلیارد ریال و افتتاح مدارس دولت اورلان و گلیداغ و آغاز عملیات اجرایی احداث نیروگاه خورشیدی منطقه چناران و احداث سیلوی گندم در قپان و گلیداغ را از دیگر طرح های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای مراوه تپه در ایام دهه فجر امسال برشمرد.
به گفته وی، با بهره برداری از طرح های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای مراوه تپه در دهه فجر برای 94 نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال می شود.
در پایان فرماندار مراوه تپه از همه مردم بصیر و همیشه در صحنه مرزدار مراوه تپه خواستار حضور همگانی در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن شدند.

ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .