عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح و کلنگ زنی ۳۷ پروژه عمرانی و اقتصادی با اشتغالزایی۱۴۷نفر در دهه فجر

فرماندار و رئیس ستاد دهه فجر کردکوی خبر داد:

افتتاح و کلنگ زنی ۳۷ پروژه عمرانی و اقتصادی با اشتغالزایی۱۴۷نفر در دهه فجر

   افتتاح و کلنگ زنی ۳۷ پروژه عمرانی و اقتصادی با اشتغالزایی۱۴۷نفر در دهه فجر
به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی؛ رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان کردکوی در نشست با گروه خبری فجر گلستان اظهار داشت: در دهه فجر امسال تعداد ۳۷ پروژه عمرانی و اقتصادی بااشتغالزایی ۱۴۷نفر در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.
مجتبی جمالی افزود: ازین تعداد ۲۳ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۹۸میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می شود و ۱۴ پروژه اقتصادی و اشتغالزایی است که با اعتباری بالغ بر۴۸۸ ملیارد ریال و اشتغالزایی ۱۴۷نفر به بهره برداری می رسد.
وی با اشاره به برخی از پروژه های مهم در این حوزه افزود: در این ایام یکی از مهم ترین پروژه های عمرانی افتتاح طرح های هادی در روستاها است که خوشبختانه رضایت عمومی روستاییان را به همراه داشته است.
وی با اشاره به اینکه  مسیر درازنو پس از حدود یک دهه اسفالت شد، گفت: این مسیر به طول ۸٫۵ کیلومتر تا روستای یزدان محله آسفالت شده است. هم چنین آسفالت ادامه مسیر تا رادکان نیز مصوب شد که در حال حاضر در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد.
جمالیددر ادامه افزود: در شهرستان کردکوی با توجه به شیب تند دامنه های البرز و نزدیکی به دریا  براساس مطالعات  انام شده یکی از نقاط حادثه خیز است که به هنگام بارندگی شدید دچار سیل گرفتگی میشود .به همین منظور برای رفع این مشکل ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار در مسیر بزرگراه کردکوی- گرگان جهت تعریض دهنه پلها در چند منطقه، هزینه شده است.
جمالی با اشاره به کلنگ زنی یک باب مدرسه در دهه فجر گفت: این مدرسه ۱۲ کلاسه در سطح شهر کردکوی و با برآورد اعتباری دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی می شود.
رئیس ستاد دهه فجر کردکوی گفت:در دهه فجر امسال در بخش اقتصادی و اشتغالزایی ۱۴ پروژه با سرمایه گذاری ۴۸۸ میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال ۱۴۷ نفر به بهره برداری می رسد
وی به  برخی از پروژه های شاخص اقتصادی  شهرستان اشاره کرد و گفت: خط تولید جدید شرکت عالیا با سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۵۰ نفر، مجموعه تولید خوراک دام با سرمایه گذاری ۱۴۰ میلیارد ریال و ایجاد ۴۰ فرصت شغلی و هم چنین کارخانه صنایع سلولزی با ۴۲میلیارد ریال در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.
وی افزود: در بخش فرهنگی، سیاسی و اجتماعی نیز در سطح شهرستان ۳۴۹ برنامه پیش بینی شده که شامل جشن های انقلاب، برگزاری برنامه های فرهنگی، برنامه مدیران ور مساجد برای ارایه گزارش عملکرد تحت عنوان  ۱۰ شب در ۱۰ مسجد، همایش ها و جشنواره های مختلف می باشد.

ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 522
  • کد خبر : 41706