عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تسلیت فرماندار آزادشهر به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه


پیام تسلیت فرماندار آزادشهر به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه

پیام تسلیت فرماندار آزادشهر به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، سید رسول حسینی فرماندار این شهرستان طی پیامی فرا رسیدن ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه را تسلیت گفت .

در متن این پیام آمده است :

السلام علیک یا فاطمه الزهرا (س) یا بنت رسول الله (ص)

حضرت زهرا(س) عصاره عصمت است ، حضرت زهرا(س) آینه پاکی است ، زهرا(س)عصاره زلال کوثر است ، ای همیشه جاری ، ای بهار کوتاه؟ ، ای ترنم باران وحی ، در شکوه مقام تو حیرانم که معرفت به غبار آستان خانه ات بوسه می زند.

فاطمیه ایام خزن اهل بیت(ع) در مصیبت مادرشان حضرت فاطمه زهرا(س) است که شیعیان جهان را به یاد برترین بانوی زنان عالم می اندازد و در عزای وی به سوگ می نشاند و در مظلومیت آن بانوی دو عالم ندبه سر میدهند "الهم عجل الولیک الفرج" و براستی از پایداری او درس استقامت و مبارزه با ظلم می آموزند.

باید گفت که شهادت حضرت زهرا(س) تنها واقعه ای تاریخی نیست ، بلکه آموزه ای متعالی در باب ولایتمداری و دفاع ازارزش های اسلام ناب محمدی (ص) و امام زمانمان و ولی امرمسلمین است.

اینجانب فرارسیدن ایام غم بار فاطیمه وسالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، بی بی دو عالم ، پاره تن پیامبر (ص) ، بانوی آب و آیینه دستگیر همه ما شیعیان در روز رستاخیز و اسوه زنان عالم را بر محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج) ، مقام معظم رهبری،رهروان راستینش و مردم ولایتمدار شهرستان آزادشهر تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

امید است در سایه الطاف امام زمان (عج) بتوانیم خدمتگزار لایقی برای مردم باشیم.


سید رسول حسینی

فرماندار شهرستان آزادشهر

ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 3679
  • کد خبر : 41757