عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مردم و مسوولان در ایام الله مبارک دهه فجر حضور باشکوه داشته باشند

فرماندار بندرگز:

مردم و مسوولان در ایام الله مبارک دهه فجر حضور باشکوه داشته باشند

مردم و مسوولان در ایام الله مبارک دهه فجر حضور باشکوه داشته باشند

فرماندار شهرستان بندرگز گفت : مردم و مسوولان باید با حضور پرشور خود در ایام الله مبارک دهه فجر این روزها را باشکوه برگزار کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز، "حسین احمدی" در گفت و گوی خبری اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بر مبنای دین و اصول اسلام به پیروزی رسید و همین موضوع سبب پویایی و ماندگاری این انقلاب است.
وی با بیان ویژگی هایی از امام راحل افزود : اخلاص و شجاعت امام ( ره ) باعث شد تا ایشان به راحتی در برابر رژیم پهلوی بایستد و در همه صحنه ها حرف خود که همان حرف خدا و رسولش بود را به گوش آن رژیم برساند و همین ویژگی های منحصر به فرد امام است که وی را از همه شخصیت های سیاسی و مذهبی دنیا متمایز کرده است.

 

فرماندار بندرگز با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران یادآور شد : خدمات بسیار بزرگی در طول انقلاب انجام گرفته است که نباید آنها را نادیده گرفت و این اقدامات همه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و امام راحل و مقام معظم رهبری است. 

احمدی همچنین با اشاره به تحولات بزرگ کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ابراز داشت : پیروزی انقلاب اسلامی یک تحول عظیم در همه زمینه ها به وجود آورد که هرگز قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست و مردم باید قدر این اقدامات و موفقیت ها را بدانند.

این مقام مسوول ، ضمن دعوت از قشرهای مختلف مردم شهرستان بندرگز برای شرکت در برنامه های دهه مبارک فجر و برنامه های شهادت حضرت فاطمه (س) خاطر نشان شد : راهپیمایی بزرگ 22 بهمن فرصتی است تا مردم شریف ، فهیم و ولایت مدار ایران اسلامی با تاسی از رهنمود‌های امام انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور پرشور و گسترده در صحنه ، توطئه های دشمنان قسم خورده انقلاب را خنثی سازند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 506
  • کد خبر : 41804