عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مراسم عطر قرآن در فجر انقلاب در شهرستان ترکمن برگزار شد


مراسم عطر قرآن در فجر انقلاب در شهرستان ترکمن برگزار شد

مراسم عطر قرآن در فجر انقلاب در شهرستان ترکمن برگزار شد

  به مناسبت گرامیداشت ایام ا.. دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی مراسم عطر قرآن در فجر انقلاب، با حضور الیاس هیوه چی سرپرست فرمانداری شهرستان ترکمن، حجت الاسلام منصوری امام جمعه اهل تشیع شهرستان، بخشدار مرکزی، معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه ترکمن، امام جمعه و جماعات، شورای اسلامی و دهیاری و جمع کثیری از روحانیون، جوانان و اقشار مختلف مردم در محل مسجد جامع روستای پنج پیکر بعد از نماز عشاء جمعه 13 بهمن برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ هیوه چی سرپرست فرمانداری در این مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: این ایام نوید دهنده پیروزی انقلاب اسلامی است.
 وی با اشاره به فرمایش امام راحل گفت: فرهنگ منشا همه خوشبختی ها و بدبختی های یک جامعه است و قدرتهای بزرگ استکباری جهان به دنبال این هستند که فرهنگ و هویتمان را از ما بگیرند و ما را از دین و آئین اسلامی مان دور کنند اما  امام دقیقا برخلاف آنچه استکبار می خواست با تکیه بر فرهنگ اسلامی انقلاب اسلامی را رقم زد.
وی افزود: با تقویت فرهنگ دینی، فرزندان قرآن بخوانند یاد بگیرند و عمل کنند چرا که قرآن راهنمای ماست و با پیروی و عمل به آن خود را در مقابل آسیب های اجتماعی واکسینه می کنیم بنابراین این محافل بایستی تقویت و گسترش پیدا کند تا فرزندان ما بر مبنای اسلام تربیت شوند و در این صورت در آینده جامعه سالم و مدیران سالمی خواهیم داشت.
نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: امروز استکبار ترفندهای مختلفی را برنامه ریزی و با استفاده از ابزارهای مختلف، فرزندان ما را هدف قرار داده لذا با برپایی محافل قرآنی و تقویت فرهنگ دینی بایستی به مقابله با دشمن بپردازیم.
 وی در پایان با تاکید بر حضور پررنگ در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: حضور پرشور و پررنگ مردم در این راهپیمایی عظیم باعث نابودی نقشه های شوم دشمنان می شود.
گفتنی است مراسم با تجلیل از خانواده های شهدا و اهدا جوایز و تلاوت قرآن کریم توسط قاریان ممتاز کشوری خاتمه یافت.

مراسم عطر قرآن در فجر انقلاب در شهرستان ترکمن برگزار شد

 

مراسم عطر قرآن در فجر انقلاب در شهرستان ترکمن برگزار شد

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .