عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جشن انقلاب در مسجد روستای ایوان آباد شهرستان ترکمن برگزار شد

در سومین روز از دهه مبارک فجر؛

جشن انقلاب در مسجد روستای ایوان آباد شهرستان ترکمن برگزار شد

جشن انقلاب در مسجد روستای ایوان آباد شهرستان ترکمن برگزار شد

  جشن انقلاب و نشست مردم با مسئولان با حضور الیاس هیوه چی سرپرست فرمانداری، بخشدار سیجوال و جمعی از مسئولین شهرستان ترکمن شنبه 14 بهمن بعد از نماز عشاء در محل مسجد روستای ایوان آباد از توابع بخش سیجوال برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ هیوه چی سرپرست فرمانداری ضمن تبریک ایام ا.. دهه فجر، با اشاره به برکات انقلاب و نظام گفت: امروز در مقایسه با سالهای قبل از انقلاب شرایط و امکانات آب، برق، گاز، جاده و .. برای همه فراهم شده است طوریکه تفاوتی در شهر و روستا از نظر خدمات وجود ندارد بجز برخی امکانات مثل دانشگاه ها به دلیل ماهیت آن.
وی با اشاره به مزایای زندگی در روستا گفت: هوای پاک، نبود آلودگی صوتی و آرامش از جمله نعمت هایی است که روستائیان عزیز از آن برخوردارند لذا قدر این نعمات رو باید دانست.
سرپرست فرمانداری ترکمن با اشاره به مسائل بنیاد مسکن گفت: این مسائل باید پیگیری و رفع شود تا روستای زیبا داشته باشیم و مطالبه گری حق شماست و وظیفه مسئولین رفع آن هاست.
وی خواست بزرگترها مخصوصا در این ایام مبارک، در مورد انقلاب صحبت کنند و برای جوانان که از نزدیک شاهد انقلاب نبوده اند فلسفه انقلاب بازگو شود تا بدانند پدران و مادرانشان برای توسعه و تامین آرامش و آسایش کنونی چه سختی هایی را کشیده اند.
نماینده عالی دولت در شهرستان اظهار داشت: یکی از مسائل امروزی ما در حوزه فرهنگ که موجب آسیب های اجتماعی می شود، فرزندسالاری در خانواده ها می باشد که شایسته کشور اسلامی نیست ما باید فرزندان توانمند، سازگار و مسئول تربیت کنیم که یاد بگیرند چگونه با مشکلات روبرو شوند اینها نسل آینده مملکت هستند.
وی با اشاره اقتدار نظام اسلامی گفت: با وجود جنگهای داخلی و ناامنی در کشورهای همسایه و خاورمیانه، ما امروز در کشوری زندگی می کنیم که اقتدارش دنیا را لرزانده و امنیتش بی بدیل است، امنیتی که در کشور ما وجود دارد در هیچ جای دنیا وجود ندارد و این از برکت انقلاب و مدیریت مقام معظم رهبری است.
وی با اشاره به تربیت اسلامی گفت: فرزندان را با روش های دینی و اسلامی و توانمند تربیت کنیم برای جامعه مفید باشند و در حل مشکلات فردی و اجتماعی مشارکت کنند و این یکی از اهداف انقلاب است.
وی افزود: بسیاری از مشکلات ما ریشه فرهنگی دارد لذا بایستی فرهنگسازی کنیم ذهن ها بارور شود بچه ها خلاق بار بیایند.
وی با اشاره به مشکل بیکاری تصریح کرد: امروز یکی از معضلات کشور ما بیکاری است طوری که مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی شعار سال را تعیین کرده و در این راستا دولت راهکارهایی را تعیین کرده و برای اشتغالزایی تسهیلاتی را تخصیص داده است.

 

جشن انقلاب در مسجد روستای ایوان آباد شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جشن انقلاب در مسجد روستای ایوان آباد شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جشن انقلاب در مسجد روستای ایوان آباد شهرستان ترکمن برگزار شد

 

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .