عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بانک ایده در شهرستان گنبدکاووس تشکیل شود

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه گنبد کاووس

بانک ایده در شهرستان گنبدکاووس تشکیل شود

بانک ایده در شهرستان گنبدکاووس تشکیل شود

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس در جمع اعضا مرکز رشد واحدهای فناور اظهار داشت: شرکت های دانش بنیان باعث تبدیل ایده به محصول و اشتغال پایدار می شود و با توجه به ظرفیت های خوب شهرستان تشکیل بانک ایده در شهرستان ضروری است.
فرهاد شیبک افزود: در شهرستان گنبدکاووس دارای 60 هزار دانش آموز و 17 هزار دانشجو, 9 مرکز دانشگاهی و 77 هزار نفر در حوزه دانش آموزی و دانشجویی فعالیت می کنند و این ظرفیت بسیار مناسبی است.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد بهترین راه میانبر برای رفع مشکلات اشتغال و توسعه اقتصادی, شرکت های دانش بینان می باشند و بسیاری از آسیب های اجتماعی در کشور که اکنون گریبانگیر جامعه و خانواده ها شده است, ریشه در مسائل و مشکلات اقتصادی دارد.
شیبک تاکید کرد: شرکت های دانش بینان, از پایه و بینان اقتصاد مقاومتی هستند و اعتقاد داریم شعارهای سال مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی تنها یک شعار نیست بلکه یک راهبرد در مسیر درخشان اقتصادی است.
وی با اشاره به وجود نیروهای متخصص در کشور گفت: به نظر می رسدمشکل ما در کمبود نیروی متخصص نبوده بلکه باید شرایط را برای استفاده درست و بهینه از نیروی متخصص فراهم آوریم که شرکت های دانش بینان در این زمینه می توانند بسیار تاثیرگذار باشند.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: مرکز علم و فناوری شهرستان گنبدکاووس در زمینی به وسعت 5 هکتار, در یکی از دانشگاه های گنبدکاووس ایجاد خواهد شد که در رشد و توسعه اقتصادی و استفاده از ایده و فکر جوانان بسیار موثر خواهد بود

ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 399
  • کد خبر : 41967