عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امنیت سرمایه گذاری در استان به طور کامل برقرار است

رییس کل دادگستری گلستان:

امنیت سرمایه گذاری در استان به طور کامل برقرار است

امنیت سرمایه گذاری در استان به طور کامل برقرار است

رییس کل دادگستری استان گلستان گفت: امروز می توانیم با قاطعیت اعلام کنیم که امنیت سرمایه گذاری در استان گلستان به صورت کامل و پایدار برقرار است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز، هادی هاشمیان در مراسم افتتاح متمرکز ۳۴ طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای شهرستان بندرگز، با بیان اینکه مقوله امنیت اولین مولفه در تصمیم گیری برای سرمایه گذاری است؛ افزود: تا امنیت نباشد سرمایه گذار رغبتی برای حضور در شهرستان ندارد.

وی اظهار داشت: اصلی ترین عامل افزایش آسیب های اجتماعی در جامعه، اِهمال کاری دستگاههای فرهنگی است که متاسفانه آنطور که شایسته است به وظایف خود عمل نکرده اند.

هاشمیان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مردم ایران با حضور یکپارچه، منسجم و با الهام گیری از اندیشه و تفکر اسلامی و رهبری بی بدیل امام راحل(ره) ، نظام شاهنشاهی را مضمحل و نظام جمهوری اسلامی را استوار کردند.

 

رییس کل دادگستری گلستان ، نقش مردم همراه با بصیرت دینی، تقویت رهبری، تکیه بر حاکمیت دین خدا و دین اسلام را مهمترین راه مقابله با دشمنان و استکبار جهانی و تداوم انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: به طور حتم، با تکیه بر این سه رکن، هیچ بیگانه ای نمی تواند بر نظام جمهوری اسلامی خللی وارد کند.

امنیت سرمایه گذاری در استان به طور کامل برقرار است

 

امنیت سرمایه گذاری در استان به طور کامل برقرار است

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 434
  • کد خبر : 42045