عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خدمت بی منت به مردم، وظیفه همه مسئولین است

فرماندار در دیدار مردم شهر انبار الوم با مسئولین (میز خدمت):

خدمت بی منت به مردم، وظیفه همه مسئولین است

خدمت بی منت به مردم، وظیفه همه مسئولین است

"امانگلدی ضمیر" گفت: خدمت بی منت به مردم،وظیفه همه مسئولین است.

به گزارش کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر و روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،عصر روز چهارشنبه 18 بهمن ماه و در هفتمین روز از بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر،"امانگلدی ضمیر"فرماندار به همراه مدیران ادارات،نهادها و دستگاههای اجرایی عضو شورای اداری شهرستان آق قلا با حضور در مسجد المهدی شهر انبارالوم،دیدار مردمی(میز خدمت)برگزار کردند و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم این شهر و بخش وشمگیر قرار گرفتند.

"امانگلدی ضمیر" در این دیدار مردمی ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر و سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهداء را گرامی داشتند و از همه آحاد مردم جهت حضور پرشور در مراسمات و برنامه های این ایام مبارک و همچنین شرکت فعال در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت بعمل آورد.

فرماندار شهرستان آق قلا، خدمت بی منت به مردم را وظیفه همه مسئولین دستگاههای اجرایی دانست و افزود:بزرگترین سرمایه هر حکومتی، رضایت مندی مردم است و این موضوع به ویژه در نظام مقدس جمهوری اسلامی اهمیت بیشتری دارد و حضور مسئولین در بین مردم از تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری بوده،زیرا که فلسفه وجودی مسئولین نظام،خدمت به خلق خدا و جلب رضایت الهی است.

وی خاطر نشان کرد:خوشبختانه امروز بین مردم و مسوولان شهرستان روحیه همدلی و برادری حاکم است،یکی از برکات و تاکیدات دولت حضور مسئولین در بین مردم و پیگیری و رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم است.

رئیس ستاد بزرگداشت دههمبارک فجر شهرستان آق قلا از اجرای 238 برنامه مختلف فرهنگی و اجتماعی و همچنین مراسم افتتاح متمرکز 45 پروزه عمرانی،تولیدی و اقتصادی با اعتبار 427 میلیارد ریال و اشتغالزائی 87 نفر با حضور "دکتر سید مناف هاشمی" استاندار محترم گلستان در روز 21 بهمن ماه امسال خبر داد.

"ضمیر" به نگاه ویژه دولت دوازدهم به توسعه روستاها و اشتغالزائی پایدار برای جوانان و بانوان و قانون حمایت از ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستائی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی اشاره نمود و تصریح کرد:قریب 100 هزار نفر ( 75 درصد) از جمعیت آماری شهرستان آق قلا که در روستاها و همچنین شهر انبار الوم ،واجدین شرایط برخورداری از این تسهیلات می باشند.

 

 

خدمت بی منت به مردم، وظیفه همه مسئولین است

 

خدمت بی منت به مردم، وظیفه همه مسئولین است

 

خدمت بی منت به مردم، وظیفه همه مسئولین است

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 696
  • کد خبر : 42218