عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کلنگزنی یک واحد مسکن محرومین در روستای پنج پیکر

به مناسبت دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

کلنگزنی یک واحد مسکن محرومین در روستای پنج پیکر

کلنگزنی یک واحد مسکن محرومین در روستای پنج پیکر

  در دهمین روز از دهه مبارک فجر؛ یک واحد مسکن محرومین در روستای پنج پیکر با حضور الیاس هیوه چی سرپرست فرمانداری شهرستان ترکمن، ولی ا.. زمانی نژاد مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، حجت الاسلام منصوری امام جمعه اهل تشیع شهرستان، کلته بخشدار مرکزی  و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان و ائمه جمعه و روحانیون و علما و امام جمعه، اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای مذکور کلنگ زنی شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ هیوه چی سرپرست فرمانداری ضمن تبریک دهه فجر، با اشاره به خدمات دولت در روستاهای شهرستان اظهار داشت: در جهت تامین رفاه و جلب رضایتمندی مردم، از 25 روستای شهرستان در 17 روستا مرحله اول طرح هادی اجرا شده و در 9 روستا مراحل دوم و سوم طرح هادی در حال اجرا می باشد.
وی افزود: امروز در دهمین روز از ایام ا.. دهه فجر، یک باب واحد مسکونی با استفاده از تسهیلات 20 میلیون تومان و مابقی از محل حساب 100 حضرت امام (ره) در روستای پنج پیکر از توابع بخش مرکزی احداث می شود.
سرپرست فرمانداری در پایان ضمن تشکر از مسئولین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: این نهاد در جهت رفع نیاز مردم  و آرمان های انقلاب و در مسیری که امام راحل توصیه کردند در جهت تامین نیاز محرومین جامعه تلاش می کند.
درادامه زمانی نژاد مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: در شهرستان ترکمن برای 28 روستای کد دار و 25 روستای بالای 20 خانوار طرح هادی تهیه، تصویب و در اختیار دهیاران و شوراها و بخشداری ها قرار گرفته شده است.
وی طرح های هادی را مبنا و بستر توسعه و عمران روستاها  دانست و گفت: در شهرستان ترکمن از 25 روستا، طرح های هادی 17 روستا به مرحله اجرا درآمده که در 9 روستا فاز 1 و 2 به اتمام رسیده است.
زمانی نژاد افزود: اعتبارات خوبی در سالهای اخیر در ارتباط با اجرای طرح هادی در شهرستان ترکمن که امسال 2میلیارد و 325 میلیون در بخش اجرای طرح هادی تخصیص یافته است.
وی گفت: در دهه فجر امسال 19 طرح هادی با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان و نیز 1075 مسکن روستایی با اعتبار 17 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
مدیرکل بنیاد مسکن گفت: یکی از فلسفه های وجودی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،  ساخت مسکن از محل اعتبارات حساب 100 حضرت امام می باشد و در این راستا امسال در هر شعبه بنا داریم 2 واحد مسکونی بسازیم که ظرف 2 الی 3 ماه تحویل متقاضیان داده خواهد شد.

کلنگزنی یک واحد مسکن محرومین در روستای پنج پیکر

 

کلنگزنی یک واحد مسکن محرومین در روستای پنج پیکر

 

کلنگزنی یک واحد مسکن محرومین در روستای پنج پیکر

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .