عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دفتر خبرگزاری فارس در گنبدکاووس افتتاح شد


دفتر خبرگزاری فارس در گنبدکاووس افتتاح شد

دفتر خبرگزاری فارس در گنبدکاووس افتتاح شد

دفتر خبرگزاری فارس با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس و بعضی از مسئولان و فعالان فرهنگی گنبدکاووس افتتاح شد.
مهندس عبدالقدیر کریمی در مراسم افتتاح خبرگزاری فارس در شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: در حوزه خبر و اطلاع رسانی,افتتاح دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس در شرق گلستان کار بسیار خوبی است که امید داریم باعث فعالیت بیشتر این خبرگزاری در گنبدکاووس و شرق استان شود.
وی افزود: امید داریم این دفتر برای اصحاب رسانه، خبرنگاران و مردم شهرستان گنبدکاووس در حوزه اطلاع رسانی منشا خیر و برکات شود و گامهای مثبتی در راستا توسعه شهرستان بردارد.
مهدی باقریان، مدیر شرق خبرگزاری فارس اظهار داشت: بعد از تغییر مدیریتی در مرکز کشور، سیاست این خبرگزاری، افتتاح دفاتر خبرگزاری فارس در مراکز استان ها و شهرستان های کشور است.
وی افزود: در سال گذشته دفتر خبرگزاری در مرکز استان با حضور استاندار وقت افتتاح شد و امروز شاهد افتتاح این دفتر در گنبدکاووس به مرکزیت شرق گلستان هستیم.
مدیر خبرگزاری فارس در شرق گلستان تصریح کرد: این مکان که دارای موقعیت مکانی است برای خبرگزاری و پایگاه فرهنگی اندیشه جوان در نظر گرفتیم و امید داریم با تعامل خوب فرماندار ویژه شهرستان و سایر رسانه ها بتوانیم رسالت خود را در راستا توسعه شهرستان انجام دهیم

دفتر خبرگزاری فارس در گنبدکاووس افتتاح شد

 

دفتر خبرگزاری فارس در گنبدکاووس افتتاح شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1150
  • کد خبر : 42408