عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تشکر سرپرست فرمانداری ترکمن از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن


پیام تشکر سرپرست فرمانداری ترکمن از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

پیام تشکر سرپرست فرمانداری ترکمن از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

  سرپرست فرمانداری ترکمن با صدور پیامی از حضور پرشکوه و حماسی مردم ولایتمدار این شهرستان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تشکر و قدردانی نمود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ متن پیام به شرح زیر می باشد:
"بسمه تعالی
حضور پرشور و دشمن شکن مردم انقلابی و ولایت مدار شهرستان ترکمن همصدا با سراسر کشور در راهپیمایی سراسری یوم الله 22  بهمن ماه نشان داد که مردمان انقلابی این دیار همچنان محکم و استوار به آرمان های امام راحل و شهدا وفادار هستند و عزم و اراده راسخ خود در دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری را بار دیگر اعلام کردند.
اینجانب ضمن بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی شكوهمند و افتخار آمیز انقلاب اسلامی از تمامی آحاد و اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان ترکمن كه در مراسم یوم الله 22 بهمن با حضور آگاهانه ضمن نمایش اقتدار، همبستگی و وحدت مردم شهرستان که در حقیقت تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی بود صمیمانه تقدیر و تشكر می نمایم.
در پایان از خداوند متعال برای مردم شریف شهرستان ترکمن و همه ی دست اندرکاران برگزاری با شکوه برنامه های دهه ی مبارک فجر، به ویژه اعضای محترم  ستاد بزرگداشت دهه ی فجر استان، شهرستان و بخش های تابعه، پیروزی و سرافرازی و سعادت اخروی را آرزومندم.
الیاس هیوه چی
سرپرست فرمانداری و رئیس ستاد دهه فجر شهرستان ترکمن"


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .