عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار رئیس اداره تامین اجتماعی شعبه آزادشهر با فرماندار این شهرستان


دیدار رئیس اداره تامین اجتماعی شعبه آزادشهر با فرماندار این شهرستان

دیدار رئیس اداره تامین اجتماعی شعبه آزادشهر با فرماندار این شهرستان

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، عسگری رئیس اداره تامین اجتماعی شعبه آزادشهر با دکتر حسینی فرماندار این شهرستان دیدار و گفت گو کردند.

فرماندار آزادشهر وضعیت وفعالیت تامین اجتماعی را در شهرستان مناسب ارزیابی کرد و گفت:سازمان تامین اجتماعی توانسته افراد نیازمند و بیمه شده ی خود را به خوبی تحت حمایت قرار داده وخدمات خود را روز به روز گسترده کند.

دکتر حسینی با بیان اینکه تأمین اجتماعی یکی از مبانی و اساسی ترین کارکردهای و ابزارهای تحقق عدالت اجتماعی است،اذعان نمود این سازمان باید با ابزار توزیع درآمدها،‌ ضمن تأمین امنیت و آرامش خاطر نیروی کار، موجبات تحقق عدالت اجتماعی را فراهم آورد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اقشار تحت پوشش تامین اجتماعی عموما از طبقه محروم و کارگر هستند هرچه خدمات تامین اجتماعی کیفی تر باشد چون رضایت مردم را جلب میکند رضایت خداوند متعال را هم بدنبال خواهد داشت.
فرماندار شهرستان تشریح کرد:ارائه خدمات متنوع به کارفرمایان،بیمه شدگان و مستمری بگیران از ویژگی های منحصربه فرد سازمان تامین اجتماعی است و حل مشکلات این سازمان، باید در دستور کارتمامی مسئولان و مدیران قرار بگیرد.

 

وی در ادامه ضمن تقدیر از مجموعه تامین اجتماعی در برقراری تعامل سازنده با واحدهای دچار بحران در سطح شهرستان، بر لزوم تعامل بیشتر با کارفرمایان وبیمه شدگان در زمینه وصول مطالبات سازمان تاکید نمود.

در پایان نیز عسگری گزارشی از اهم فعالیت ها ، اقدامات و تسهیلات تامین اجتماعی در حوزه کارگری و خدماتی ارائه داد.

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 1014
  • کد خبر : 42507