عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » چهارمین جلسه کمیته فنی تسهیلات اشتغال فراگیر وروستایی علی آباد کتول برگزار شد


چهارمین جلسه کمیته فنی تسهیلات اشتغال فراگیر وروستایی علی آباد کتول برگزار شد

چهارمین جلسه کمیته فنی تسهیلات اشتغال فراگیر وروستایی علی آباد کتول برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،چهارمین جلسه کمیته فنی اشتغال شهرستان به ریاست حسن هدایتی کتولی فرماندارعلی آباد کتول و با حضور تعدادی از مسئولین برگزار شد.

فرماندارضمن تسلیت دهه فاطمیه (ص)گفت:انتظار از کلیه دستگاه های اجرایی این است که با سرعت وجدیت بیشتری جهت ایجاد اشتغال با عنایت به فراهم آوردن شرایط تسهیلات ارزان قیمت ویارانه دار توسط دولت محترم تدبیرو امید گام برداشته ونسبت به محقق شدن این امر مهم اهتمام وجدیت داشته باشیم .

وی افزود:جهت تسریع در جذب منابع نسبت به اطلاع رسانی بیش از پیش توسط دستگاه های اجرایی واعضاء کار گروه اشتغال به صورت نصب بنر در روستاها وشهرهای زیر ده هزار نفر جمعیت ویا چاپ بروشور اقدام لازم صورت پذیرد.

حسن هدایتی کتولی اظهارداشت:به دستگاه های اجرایی تاکید می گردد، که رابطین اشتغال دستگاه را در راستای پیگیری امور در زمینه اشتغال وافراد مذکور صرفا مبحث اشتغال وتشکیل پرونده برای تسهیلات یارانه دار را در دستور کار خود قرار دهند.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت:بانک های عامل هم بیشتر از گذشته همکاری وهماهنگی لازم در زمینه واگذاری تسهیلات یارانه دار واشتغال فراگیر وروستایی به عمل آورند.

وی بر ارائه طرح های اشتغال زایی از طرف دستگاه های اجرایی مرتبط تاکید و اظهار داشت: دستگاه های اجرایی مرتبط طرح های خود را به این کمیته ارائه دهند تا پس از بررسی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان تصویب شود.

چهارمین جلسه کمیته فنی تسهیلات اشتغال فراگیر وروستایی علی آباد کتول برگزار شد

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .