عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه خدمات سفر شهرستان علی آباد کتول برگزار شد


جلسه خدمات سفر شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

جلسه خدمات سفر شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان با حضور حسن هدایتی کتولی فرماندار ورحمان فرمانی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گلستانو دیگرمسئولین ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

حسن هدایتی کتولی ضمن تسلیت دهه فاطمیه(ص) در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر، با اشاره به ویژگی های برجسته و جاذبه های طبیعی و گردشگری شهرستان علی آباد کتول خاطرنشان کرد: علی آباد کتول به عنوان شهرهای مهم استان، با داشتن دودهنه زرین گل،دهنه محمدآباد کتول،آبشار تمام خزه ای کبودوال و صحرا ،دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است که این شهر را در بین دیگر شهرهای استان از نظر گردشگری شاخص کرده و همه ساله میزبان گردشگران بسیاری نقاط استان و حتی دیگرنقاط کشور هستیم.

وی با تأکید بر اهمیت همکاری و همدلی دستگاه های زیربط در راستای خدمت به مسافران و میهمانان نوروزی، افزود: دستگاه های خدماتی باید نسبت به انجام وظایف خود، اقدام و در جهت خدمت هرچه مطلوب تر به میهمانان و گردشگران نوروزی همکاری های لازم را انجام دهند.

حسن هدایتی کتولی فرماندار و رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان در خصوص معرفی هرچه بهتر قابلیت ها، جاذبه های گردشگری و آمادگی و تعامل کمیته ها ی مربوطه درخصوص برنامه ریزی جهت خدمت رسانی و فراهم نمودن خاطرات خوش برای مسافران ، با بکارگیری حداکثری از امکانات موجود تاکید کرد.

هدایتی کتولی ایام نوروز را بهترین فرصت برای انتقال فرهنگ شهرستان ومعرفی ظرفیتهای بسیار خوب گردشگری به مسافران دانست و افزود: یکی از مبانی اصلی توسعه و پیشرفت شهرستان در بحث گردشکری معنا پیدا می کند وی از همه اعضای ستاد تسیهلات سفر خواست زمینه های معرفی هرچه بهتر و بیشتر ظرفیتهای گردشگری و تاریخی شهرستان را در این ایام فراهم نماییم.

فرماندار با بیان این مطلب که شهرستان علی آباد کتول داراي جاذبه‌هاي فراوان گردشگري است اظهار داشت : این شهرستان مي‌تواند زمينه جذب شمار بسياري از گردشگران را فراهم کند و در صورت شناساندن درست آن‌ها مي‌توان صنعت گردشگری را در شهرستان رونق داد.

رئیس ستاد تسهیلات سفر شهرستان علی آباد کتول در پایان اظهار داشت: تمام نهادها و ادارات عضو ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي نوروزي در ارائه خدمات به مسافران نوروز امسال با يکديگر همسو و در تعامل کامل باشند.

جلسه خدمات سفر شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

 

جلسه خدمات سفر شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

 

جلسه خدمات سفر شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .