عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با افزایش فضای سبز در شهر، سلامت افراد جامعه کمتر تهدید می شود

فرماندار بندرگز:

با افزایش فضای سبز در شهر، سلامت افراد جامعه کمتر تهدید می شود

با افزایش فضای سبز در شهر، سلامت افراد جامعه کمتر تهدید می شود

 فرماندار شهرستان بندرگز گفت: با افزایش فضای سبز در شهر، سلامت افراد جامعه کمتر تهدید می شود و امیدواریم بتوانیم سرانه فضای سبز را در بندرگز ارتقا دهیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز، "حسین احمدی" در جلسه ستاد توسعه فضای سبز شهرستان بندرگز افزود: درخت کاری، سنتی حسنه و مورد تاکید دین مبین اسلام است که نقش مهمی در حفظ و احیای منابع پایه آب، خاک و هوا دارد.

وی بابیان اینکه ترویج و توسعه فضای سبز برای آبادانی وحفظ عرصه های طبیعی ضروری است اظهار داشت: هفته منابع طبیعی فرصت بسیار مناسبی است که فرهنگ کشت نهال و حفظ و احیای فضای سبز در بین مردم ترویج شود. 

فرماندار بندرگز ادامه داد: حفاظت از محیط زیست که نسل امروز و نسل های بعد باید در آن حیات اجتماعی روبه رشد داشته باشند وظیفه عمومی تلقی می شود.

 احمدی تاکید کرد: ترویج فرهنگ منابع طبیعی ، استفاده از مشارکت مردمی و نهادهای دولتی و غیردولتی ، دخالت مردم در حفظ ، حراست و احیای عرصه های ملی از اهداف و برنامه های هفته منابع طبیعی باشد.

کاشت نهال در ساحل بندرگز و نوکنده، حاشیه محور بندرگز به روستای گزغربی و حاشیه اتوبان ورودی استان از سمت پلیس راه نوکنده از مصوبات این جلسه بوده است.

با افزایش فضای سبز در شهر، سلامت افراد جامعه کمتر تهدید می شود

 

 

  

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 581
  • کد خبر : 42682