عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای ترافیک شهرستان رامیان برگزار شد


جلسه شورای ترافیک شهرستان رامیان برگزار شد

جلسه شورای ترافیک شهرستان رامیان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رامیان، جلسه شورای ترافیک شهرستان به ریاست مهندس سالاری فرماندار وبا حضور سرهنگ شرافتی رییس پلیس راهور استان گلستان، بخشداران مرکزی و فندرسک، شهرداران و دیگر اعضا درمحل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

مهندس سالاری فرماندار ضمن عرض خیرمقدم وتبریک به مناسبت هفتم اسفندماه سالروز استقلال کانون وکلا و روز وکیل مدافع هدف از تشکیل جلسه را بررسی مشکلات حوزه ترافیکی شهرستان رامیان بیان کرد و گفت: مسائل ترافیکی شهرستان تا حدود زیادی با تعامل و همکاری دستگاههای ذی ربط و بخصوص در حوزه روستایی بسیارخوب مدیریت گردیده است.

وی افزود: مسائل ترافیکی و مسائل امنیتی در شهرستان باید مرتفع گردد و خط کشی معابر بخصوص شهرهای حاشیه جاده اصلی در ایام نوروز از اهمیت فراوانی دارد.

وی به تعامل بین دستگاههای شهرستان جهت حل مسائل ترافیکی شهرستان تاکید و افزود: تعامل دستگاههای شهرستان با یکدیگر و به خصوص همکاری با پلیس راهور می تواند بسیاری از دغدغه های ترافیکی را در شهرستان حل نماید.

وی خاطرنشان کرد: نصب دوربین های ترافیکی و ایجاد دور برگردان های استاندارد در شهرها، خط کشی های طولی و عرضی معابر شهرهای تابعه، آزادسازی حریم راههای روستایی، نصب علائم راهنمایی و رانندگی در راههای روستایی، نصب سرعت گیر و نصب گاردریل، تامین روشنایی راهها و معابر روستایی، از جمله مسائل ترافیکی شهرستان بود که مهندس سالاری فرماندار به آنها اشاره نمودند.

در این جلسه سرهنگ شرافتی رییس پلیس راهور استان گلستان گزارش کامل از وضعیت راهها و جاده های استان وشهرستان رامیان و میزان سوانح ترافیکی از ابتدای سال تا کنون پرداختند.

جلسه شورای ترافیک شهرستان رامیان برگزار شد

 

جلسه شورای ترافیک شهرستان رامیان برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 515
  • کد خبر : 42844