عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کنترل ورود و خروج دام از شیوع بیمارهای دامی واگیردار جلوگیری می کند

فرماندار آزادشهر:

کنترل ورود و خروج دام از شیوع بیمارهای دامی واگیردار جلوگیری می کند

کنترل ورود و خروج دام از شیوع بیمارهای دامی واگیردار جلوگیری می کند

فرماندار آزادشهر با تاکید بر لزوم جلوگیری از شیوع بیمارهای دامی واگیر دار، از جمله تب برفکی، نظارت و کنترل بیشتر بر ورود و خروج دام از مبادی ورودی و خروجی شهرستان را برای تحقق این امر ضروری دانست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، نشست دکتر وفایی مدیرکل دامپزشکی استان گلستان با حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر در محل دفتر کار فرماندار برگزار شد.

در این نشست ابتدا دکتر وفائی مدیر کل دامپزشکی استان ضمن اشاره به وظایف سازمان دامپزشكی در زمینه بررسی بیماری های دامی ، تامین بهداشت دام از طریق پیش‌گیری و مبارزه با بیماریهای همه‌گیر و قرنطینه ‌ای دام و همكاری با وزارت بهداشت در امر مبارزه با بیماری های مشترك انسان و دام و .... در خصوص عملکرد سازمان دامپزشکی در زمینه پیشگیری از شیوع بیماریهای های همه گیر دامی و بیماریه هیای مشترک بین انسان ودام در استان وشهرستان آزادشهر گزارشی ارائه نمود .

در ادامه فرماندار شهرستان آزادشهر نیز ضمن تشکر از شبکه دامپزشکی شهرستان در خصوص انجام اقدامات پیشگیرانه در راستای جلوگیری از شیوع بیمارهای همه گیر دامی و ارتقای سطح بهداشت عمومی در شهرستان اظهار داشت : با توجه به اینكه قسمتی از عوامل بیماری زا در انسان ناشی از عوامل ایجاد بیماری های مشترک بین انسان و دام است، ضروری است شناسایی و رصد این بیماریها و آمادگی جهت اقدام بموقع برای مهار این بیماریها در دستور کار دامپزشکی شهرستان قرار بگیرد .

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 378
  • کد خبر : 42933