عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » به دنبال اجرای طرحها و ایده های جدید با مشارکت فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران خارجی هستیم

فرماندار آزادشهر:

به دنبال اجرای طرحها و ایده های جدید با مشارکت فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران خارجی هستیم

به دنبال اجرای طرحها و ایده های جدید با مشارکت فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران خارجی هستیم

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان به منظور بررسی مشکلات شهرک ناحیه صنعتی آقچلی و آزادشهر و برنامه ریزی و هماهنگی های لازم، با فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، مهندس خلیل زاده مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان به همراه مهندس زنگانه مدیر شهرکهای صنعتی شرق استان به منظور بررسی مشکلات این شهرک صنعتی و برنامه ریزی و هماهنگی های لازم، سید رسول حسینی فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار شهرستان آزادشهر ضمن ابراز خرسندی از وضعیت شهرک صنعتی ناحیه آقچلی و آزادشهر، گفت: موقعیت این شهرکهای صنعتی به پیشرفت روزافزون آن کمک خوبی کرده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان آزادشهر ادامه داد: اقدام خوبی که در این باره صورت گرفت استقبال صاحبان کارگاهها و صنوف مختلف شهر آزادشهر بود که قطعا شروع به فعالیت این کارگاهها و توسعه آنها نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد بطوریکه رئیس جمهور در شورای عالی اشتغال نیز نسبت به راه اندازی این کارگاههای کوچک تأکید داشتند.

وی یادآور شد: در شهرستان شرایط برای رونق این شهرک صنعتی مهیاست آنچه دغدغه ماست وجود مشکلات سیستماتیک و انتظارات متقاضیان است که تقاضا داریم هم استان و هم شرکت شهرکهای صنعتی به این مهم توجه داشته باشد.

فرماندار آزادشهر با بیان اینکه به دنبال اجرای طرحها و ایده های جدید با مشارکت فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران کشورهای خارجی در این شهرک صنعتی هستیم، افزود: پیش بینی می شود با توجه به جدیت شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان و مدیر شهرک صنعتی آقچلی و آزادشهر، تلاشها به زودی به منصه ظهور و بروز برسد.

مهندس خلیل زاده مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان نیز در این جلسه از همکاری و پیگیری فرمانداری قدردانی کرد و قول مساعد داد همسو با مدیران این شهرستان اقدامات لازم در راستای ایجاد اشتغال و تسریع در راه اندازی واحدها صورت گیرد.

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 513
  • کد خبر : 42940