عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای طرح ملی آبرسانی شهرستان آزادشهر، با کیفیت مطلوب و هر چه سریعتر به اتمام برسد

فرماندار آزادشهر:

اجرای طرح ملی آبرسانی شهرستان آزادشهر، با کیفیت مطلوب و هر چه سریعتر به اتمام برسد

اجرای طرح ملی آبرسانی شهرستان آزادشهر، با کیفیت مطلوب و هر چه سریعتر به اتمام برسد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، جلسه حسینی فرماندار این شهرستان و پژوهش بخشدار مرکزی با مهندس تیموری مدیر منابع آب آزادشهر و مهندس فرهاد زاده مدیر طرح آب رسانی در محل دفتر کار فرماندار برگزار شد.

در این جلسه که به منظور تخصیص اعتبارات تشکیل گردید، مدیر طرح آب رسانی با تشریح فعالیتهای شرکت و لزوم تخصیص اعتبارات لازم جهت اجرای پروژه های آبرسانی و شبکه های فاضلاب خاطر نشان کرد پروژه آبرسانی آزادشهر یک سالی است که عملیات اجرای آن آغاز ، اما بدلیل عدم تخصیص اعتبارات لازم شبکه های فرعی این شهرستان هنوز به اتمام نرسیده است.

مهندس فرهادزاده اضافه کرد؛ امیدواریم امسال بتواند با تخصیص اعتبارات لازم باقیمانده شبکه آبرسانی شهرستان آزادشهر را اجراء نمائیم.

وی با اشاره به اینکه مردم این شهرستان همواره خواستار اجرای شبکه آبرسانی هستند گفت: بایستی مطالبات بحق مردم را ادا نماییم.

حسینی فرماندار آزادشهر نیز ضمن ابراز رضایت از اجرای طرح ها و پروژه های شرکت آب و فاضلاب در این شهرستان گفت: با توجه به اینکه اجرای طرح ها و پروژه های آبرسانی از نیازهای اصلی این شهرستان می باشد. دولت برای تسریع در تکمیل پروژه های آبرسانی از هیچ گونه همکاری و مساعدتی دریغ نخواهد کرد.

 


 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 510
  • کد خبر : 43067