عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک فرماندار ترکمن به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری


پیام تبریک فرماندار ترکمن به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری

پیام تبریک فرماندار ترکمن به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری

 الیاس هیوه چی فرماندار ترکمن طی پیامی پانزدهم اسفند روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی را به تمام حافظان و حامیان طبیعت، عرصه های جنگل و مرتع تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ متن پیام به شرح زیر می باشد:
"بسمه تعالی
هفته منابع طبیعی و روز درختکاری فرصتی است تا این سنت حسنه را که از نیاکان ما برجای مانده است به فرزندان خود آموزش دهیم و به رسم میراث داری و امانت داری، در کاشتن حداقل یک اصله نهال در راستای حفظ و توسعه منابع طبیعی و گسترش زندگی بر این کره خاکی موثر باشیم.
بی شک حفظ منابع طبیعی بعنوان جهادی عظیم در راستای توسعه پایدار و توجه به نسل فعلی و آتی کشور بشمار می آید و منابع طبیعی در توسعه اقتصادی و اجتماعی جامعه نقش مهمی داشته و باید بیش از پیش مورد توجه سیاست گذاران و برنامه ریزان قرار گیرد .
هر سال ۱۵ اسفند تا ۲۱ اسفندماه هفته منابع طبیعی است و فرصتی است برای تفکر و اندیشه نسبت به این نعمت الهی و برنامه‌ریزی برای بهره مندی با رعایت اصل پایداری آن.
ضمن تبریک هفته منابع طبیعی به دوست داران و حامیان طبیعت امید است مشارکت بیش از پیش شهروندان فهیم را در کاشت درخت و توسعه فضای سبز در سطح این شهر شاهد باشیم و با این اقدام ارزشمند ملی، آینده درخشان و روشنی را برای نسل های آتی به یادگار هدیه نماییم و دنیایی شاد، منابع طبیعی سرشار، محیط زیستی سبز و آسمانی آبی برای همه مردم جهان محقق شود.
الیاس هیوه چی
فرماندار شهرستان ترکمن"


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .