عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همه ظرفيت ها در راستاي خدمت رساني به مسافرين نوروز ٩٧بسيج خواهند شد

فرماندار آزادشهر:

همه ظرفيت ها در راستاي خدمت رساني به مسافرين نوروز ٩٧بسيج خواهند شد

همه ظرفيت ها در راستاي خدمت رساني به مسافرين نوروز ٩٧بسيج خواهند شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر،دکتر حسینی فرماندار آزادشهر در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آزادشهر گفت: ایام نوروز و عبور هزاران مسافر از مسیر شهرستان آزادشهر فرصت بسیار مطلوبی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری، صنایع دستی، قابلیت‌ها و توانمندی ‌های این شهرستان است و ارائه تصویری خوب، زیبا و خدمات ‌رسانی مناسب در این ایام می‌تواند ذهنیت مثبتی از این شهرستان برای مسافران و گردشگران در اذهان بسازد.

وی افزود:مسئولان ادارات با نگاه تکلیفی و با حساسیت و برنامه‌ ریزی مطلوب در ارائه خدمت به زائران امام هشتم (ع) و مسافرین عبوری از این شهرستان در ایام نوروز بدون منت توجه ویژه داشته باشند.

دکتر حسینی توجه به سه مؤلفه اصلی حفظ امنیت، نظافت و زیبایی چهره شهر و خدمات‌ رسانی مطلوب و به هنگام در ایام نوروز را ضروری خواند و افزود: با توجه به اینکه کمیته های مختلف ستاد اجرای خدمات سفر در این جلسه مشخص گردید، هر یک از این کمیته ‌ها باید وظایف خود را به بهترین نحو ممکن در جهت بستر سازی و فراهم نمودن زمینه ارائه خدمات به مسافرین در ایام نوروز انجام دهند.

فرماندار آزادشهر اظهار داشت: ایجاد بازارچه‌ صنایع ‌دستی و غذا های محلی و محصولات فرهنگی،صنایع دستی و تجهیز امکانات درمانی بیمارستانی و رفاهی، اعلام فهرست کشیک بخش ‌های مختلف اجرایی، نظارت بر کنترل مواد غذایی و مایحتاج مسافران و... بایستی در ستاد اجرایی شهرستان مدنظر مسئولین قرار گیرد.


همه ظرفيت ها در راستاي خدمت رساني به مسافرين نوروز ٩٧بسيج خواهند شد

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 404
  • کد خبر : 43403