عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اهمیت دادن به مقوله سلامت غذایی و پیشگیری از بیماری ها ضروری است


اهمیت دادن به مقوله سلامت غذایی و پیشگیری از بیماری ها ضروری است

اهمیت دادن به مقوله سلامت غذایی و پیشگیری از بیماری ها ضروری است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر:جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آزادشهر باحضور فرماندار،بخشداران مرکزی و چشمه ساران و سایر مسئولین شهرستان برگزار شد.

دکتر حسینی فرماندار آزادشهر در ابتدای جلسه سلامت مردم را از مهمترین مقوله های مورد توجه کارگروه عنوان کرد و گفت : توجه و اهمیت دادن به مقوله سلامت غذایی و پیشگیری از بیماری ها ضروری است و باید دستگاههای متولی نسبت به تامین سلامت مردم توجه و اهتمام ویژه ای داشته باشند .

فرماندار آزادشهر در ادامه این جلسه ضمن تاکید بر هماهنگی بیشتر دستگاههای نظارتی در ایام نوروز در سطح شهرستان گفت: طرح بسیج سلامت ویژه ایام نوروز جهت ارائه خدمات و نظارت بر واحد های خدماتی از 22 اسفند ۹۶ الی ۱۵ فروردین ۹۷ در آزادشهر اجرا می شود

دکتر حسینی در ادامه افزود : با توجه به آغاز تعطیلات نوروزی باید برنامه ریزی مناسبی در جهت سلامت محیط زیست و آب شرب شهرستان داشته باشیم .
وی همچنین بازدید مستمر کارشناسان از مراکز مرتبط با سلامت مردم از جمله عرضه محصولات مواد غذایی به شهروندان ، ویژه ایام نوروز را خواستارشد .

 

در انتهای این جلسه ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص دستور جلسه مصوباتی درجهت تسریع و بهبود خدمات به مسافرین و شهروندان شهرستان آزادشهر در ایام نوروز اتخاذ گردید 

 

اهمیت دادن به مقوله سلامت غذایی و پیشگیری از بیماری ها ضروری است

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 489
  • کد خبر : 43405