عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معرفی رئیس جدید اداره بیمه سلامت شهرستان ازادشهر


معرفی رئیس جدید اداره بیمه سلامت شهرستان ازادشهر

معرفی رئیس جدید اداره بیمه سلامت شهرستان ازادشهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر،در مراسمی با حضور حسینی فرماندار آزادشهر و دکتر حسینی مدیرعامل بیمه سلامت استان ،حمید سیفی به عنوان رئیس جدید اداره بیمه سلامت شهرستان آزادشهر منصوب و از زحمات حاجی آبادی رئیس سابق بیمه سلامت این شهرستان تقدیر بعمل آمد.

دکتر حسینی مدیرعامل بیمه سلامت استان در این مراسم گفت : از مهم‌ترین صندوق‌هایی که در سال‌های اخیر در دولت یازدهم ایجاد شد و برای مردم محروم نیازمند بود صندوق بیمه همگانی بود که در راستای طرح تحول نظام سلامت از سال 93 از اجرایی خود را شروع کرد و تمامی افرادی که فاقد هر گونه پوشش بیمه‌ای در سطح کشور بودند به صورت رایگان به آنها دفترچه بیمه سلامت اعطا کرد تا بتوانند از خدمات تشخیصی درمانی مورد نیاز خودشان را همانند افراد دیگری که دارای دفترچه‌های کارمندیتامین اجتماعی هستند بهره‌مند شوند.

در ادامه فرماندار شهرستان آزادشهر نیز اظهار داشت : ارائه خدمات بیمه ای مطلوب توسط شرکت های بیمه منجمله بیمه سلامت یکی از مطالبات بحق مردم شهرستان است و تا کنون نیز عملکرد بیمه سلامت در شهرستان مطلوب بوده است و رضایتمندی نسبی مردم را در بر داشته است .

سید رسول حسینی در ادامه افزود : با توجه به اینکه بخش وسیعی از جمعیت شهرستان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند احداث ساختمان اداری مستقل جهت تسهیل در مراجعات مردم به این بیمه ضروری است .

قابل ذکر است حمید سیفی پیش از این رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان گنبد بوده و حاجی آبادی رئیس سابق بیمه سلامت آزادشهر به عنوان رییس جدید اداره بیمه سلامت شهرستان علی آباد کتول منصوب شد.

 

معرفی رئیس جدید اداره بیمه سلامت شهرستان ازادشهر

 

معرفی رئیس جدید اداره بیمه سلامت شهرستان ازادشهر


معرفی رئیس جدید اداره بیمه سلامت شهرستان ازادشهر

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 769
  • کد خبر : 43472