عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نخستین جلسه راهبردی چند جانبه صنعت ساختمان در گنبدکاووس برگزار شد


نخستین جلسه راهبردی چند جانبه صنعت ساختمان در گنبدکاووس برگزار شد

نخستین جلسه راهبردی چند جانبه صنعت ساختمان در گنبدکاووس برگزار شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در نخستین جلسه راهبردی چند جانبه صنعت ساختمان در گنبدکاووس ا ظهار داشت: مهمترین هدف ما از برگزاری این جلسه, گردهمایی مهندسین, انبوه سازان, حوزه های مرتبط و دستگاه های اداری در کنار هم و رسیدن به یک اجماع واحد است.
مهندس عبدالقدیر کریمی افزود: تلاش داریم این جلسات, فصلی یکبار برگزار شود تا بسیاری از مشکلات و موضوعات مبتلا ئه به وسیله این جلسات مرتفع شود.
کریمی تصریح کرد: امید داریم یکا یک مشکلات بررسی کارشناسی و فنی شده و آنچه در حوزه اختیارات شهرستان نیست مکاتبه و به استانداری ارسال تا در شورای عالی استانداران حل و فصل شود.
کریمی تاکید کرد: در جلسات بعدی, از ظرفیت مدیران کل دستگاه های اجرایی مرتبط استفاده خواهیم کرد و در تلاش هستیم تا در حوزه نظام مهندسی, یا تفحیض اختیارات بیشتر داشته یا این حوزه را مستقل از مرکز استان کنیم.
رئیس شورای شهر گنبدکاووس گفت: بودجه شهرداری در سال 96، مبلغ 47 میلیارد و 300 میلیون تومان بود و پیش بینی میکنیم این بودجه امسال به 61 میلیارد تومان افزایش یابد.
نبی الله آخوندی اظهار داشت: از جامعه مهندسین و اعضای انجمن انبوه سازان تقاضا داریم به بافت های فرسوده شهر گنبدکاووس ورود کنند و در این راستا, بانکها نیز همراهی و کمک لازم را داشته باشند.
وی افزود: انتظار ما از شما مشورت و همکاری در جهت سرمایه گذاری در داخل شهر در راستا ایجاد درآمد پایدار است و ما هم سعی کردیم تخفیفات لازم در این جهت داشته باشیم.
رئیس شورای شهر گنبدکاووس تصریح کرد: هر ساله اعتراضاتی در تنظیم دفترچه عوارض وجود داشت و امسال با بررسی و تحقیقات سعی کردیم موارد لازم را اصلاح کنیم و برآنیم تا در کمیسیون ماده 5 ,کارشناسان گنبدکاووس حضور داشته و اعضای کمیسیون ماده 100 نیز نیروهای بومی گنبدکاووس باشند تا تصمیمات مناسبی اتخاذ شود.
آخوندی تاکید کرد: حال و روز صنعت ساختمان و ساختمان در کل کشور و به ویژه گنبدکاووس, خوب نیست و باید در این مورد چاره و تدبیر جدی اندیشید.
وی یادآور شد: تعرفه نظام مهندسی گنبدکاووس و گرگان با هم تفاوتی ندارد و پیشنهاد می شود میزان تعرفه گنبدکاووس, متفاوت از گرگان باشد تا انبوه سازان برای سرمایه گذاری به مرکز استان نروند.
نشست های راهبردی صنعت ساختمان به صورت فصلی برگزار می شود

نخستین جلسه راهبردی چند جانبه صنعت ساختمان در گنبدکاووس برگزار شد

 

نخستین جلسه راهبردی چند جانبه صنعت ساختمان در گنبدکاووس برگزار شد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 394
  • کد خبر : 43475