عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدرشهرستان رامیان برگزار شد


جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدرشهرستان رامیان برگزار شد

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدرشهرستان رامیان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رامیان، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان به ریاست مهندس سالاری فرماندار و با حضور حسینی معاون و اعضاء در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

مهندس سالاری فرمانداربا اشاره به سیاست های کلی نظام و دولت در خصوص اعتیاد ومبارزه با این پدیده شوم گفت: باید کار در حوزه مبارزه با مواد مخدر و و اعتیاد به صورت عملی و موضوعات اجتماع محور صورت بگیرد. وبرای رسیدن به این هدف باید از ظرفیت جامعه و مردم استفاده نمائیم و با اعتماد به مردم و خانواده ها می توانیم گام های موثر در مقابله با این پدیده خانمانسوز برداریم.

ایشان در ادامه با اشاره به وضعیت شهرستان در حوزه های مختلف از جمله اشتغال ، نشاط اجتماعی ، اعتیاد و ناهنجاریهای موجود گفت:مدیران باید انرزی مضاعف خود را در سال 1397 برپایه مسائل اجتماع محور و عملی در راه مبارزه با کاهش آسیب های اجتماعی و بخصوص اعتیاد بردارند.

فرماندار رامیان نیاز جدی امروز جامعه را نشاط اجتماعی عنوان نمودند که از دستگاه های اجرایی خواست برای تمامی برنامه ها پیوست اجتماعی تهیه و بر اساس آن اقدام نمایند و به مسئله ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه توجه ویژه داشته باشند.

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدرشهرستان رامیان برگزار شد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 488
  • کد خبر : 43552