عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست فرماندار آزاشهر با جمعی از اصلاح طلبان این شهرستان


نشست فرماندار آزاشهر با جمعی از اصلاح طلبان این شهرستان

نشست فرماندار آزاشهر با جمعی از اصلاح طلبان این شهرستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، جمعی از اصلاح طلبان شهرستان آزادشهر بعدازظهر امروز در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با دکتر حسینی فرماندار و مهندس قاضوی معاون فرماندار آزادشهر نشست صمیمانه داشتند.

در این نشست بسیار دوستانه و صمیمی که بعدازظهر امروز شنبه 26 اسفند96 در محل سالن اجتماعات فرمانداری صورت گرفت ضمن خوش آمد گویی به حضار و تقدیر وتشکر فرماندار آزادشهر از حضور اصلاح طلبان در این نشست از خداوند متعان توفیق روز افزونشان را طلب نمود .

در این نشست ابتدا تعدادی از حضار به نمایندگی از سایرین ضمن تشکر بسیار از نشست انجام شده برای فرماندار محترم آرزوی موفقیت کرده واظهار امیدواری نمودند تا در جهت انجام منویات دولت تدبیر و امید موفق باشند .

همچنین در این نشست دغدغه های اصلاح طلبان که همانا دغدغه ی شهروندان در بخش های مختلف فضای سیاسی ، شرایط و وضعیت فرهنگی ، اجتماعی ؛ دانشگاهی و دانشجویی ؛ اقتصادی و ... بود به سمع و نظر فرماندار رسید .

درپایان جلسه که قریب 1 ساعت انجام شد فرماندار آزادشهر ضمن تشکر از نقطه نظرات ارائه شده ؛ خواستار ادامه اینگونه نشستها و استفاده از پیشنهادهای سازنده شدند .


 

نشست فرماندار آزاشهر با جمعی از اصلاح طلبان این شهرستان

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 560
  • کد خبر : 43604