عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار علی آباد کتول: همه دستگاه های اجرایی در ایام نوروز در آماده باش کامل قرار دارند


فرماندار علی آباد کتول: همه دستگاه های اجرایی در ایام نوروز در آماده باش کامل قرار دارند

فرماندار علی آباد کتول: همه دستگاه های اجرایی در ایام نوروز در آماده باش کامل قرار دارند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،حسن هدایتی کتولی فرماندار شهرستان علی آباد کتول در گفتگو با روابط عمومی فرمانداری با اشاره در پیش بودن ایام نوروز وحضور مسافران نوروزی گفت:همه دستگاه های اجرایی واداری شهرستان در آماده باش کامل قرار دارند.

هدایتی کتولی با اشاره به تقارن اول نوروز با شهادت امام هادی (ع)و ،وفات حضرت زینب(س)در روز طبعیت 13 فروردین 97گفت:باید در چنین مواقعی حرمت مذهبی مان نیز حفظ شود واحترام بگذاریم.

وی اظهارداشت:تمام تلاش ما براین است با ایجاد هماهنگی وانسجام در ارائه خدمات نوروزی شرایط مطلوبی را برای شهروندان علی آباد کتول و مسافرین وگردشگران در ایام نوروز در شهرستان فراهم نماییم وباارئه خدمات مناسب شاهد افزایش رضایمندی مسافران وگردشگران باشیم.

وی بیان داشت:باید تمهیداتی اندیشیده شود تا هم وطنانمان از مواهب طبیعی وگردشگری شهرستان علی آباد کتول بهره مند شوند که ان شاالله با خاطره خوش از شهرمان بروند.

وی ابراز کرد: در بحث امنیت بخشی، نیروی انتظامی متولی این موضوع مهم است وسایر دستگاه های شهرستان نیز هرکدام بنا به وظایفی که برای آنها تعریف شده است باید امور پاکسازی معابر و محورها، نظارت بر بازار و فروشگاه ها واماکن اقامتی وپذیرایی و...حضوری فعال داشته باشند وگزارشات خود را روزانه به ستاد تسهیلات سفر علی آباد کتول اعلام کنند.

فرماندار خاطر نشان کرد:در طول ایام نوروز تمامی ادارات شهرستان علی آباد کتول در آماده باش کامل قرار دارند ومدیران باید در این ایام در شهرستان حضور فیزیکی داشته باشند.


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .