عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار آزادشهر: احداث نيروگاه مقياس كوچك برق در شهرك صنعتي آزادشهر


فرماندار آزادشهر: احداث نيروگاه مقياس كوچك برق در شهرك صنعتي آزادشهر

فرماندار آزادشهر: احداث نيروگاه مقياس كوچك برق در شهرك صنعتي آزادشهر 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر: جلسه دکتر حسینی فرماندارشهرستان آزادشهر با مهندس عباس زاده سرمایه گذار بخش خصوصی بمنظور احداث نيروگاه مقياس كوچك برق در شهرك صنعتي آزادشهر در محل دفتر کار فرماندار برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد: احداث نيروگاه مقياس كوچك برق در شهرك صنعتي آزادشهر كه با يك وقفه مواجه شده بود دوباره با سرمایه گذاری بخش خصوصی شروع به كار نماید.

فرماندار آزادشهر در این جلسه گفت : این نیروگاه که ظرفیت تولید هفت مگاوات برق را دارد و به نیروگاه های مقیاس کوچک که به تولید برق پراکنده نیز مشهور است، با هدف کاهش تلفات برق در شبکه انتقال و تامین برق پایدار برای مشترکان احداث می شود.
ایشان افزود: علاوه بر کاهش تلفات برق درشبکه، توجه به اصول پدافند غیرعامل از دیگر اهداف احداث این نیروگاه است که در برخی نقاط دیگر استان گلستان نیز با مشارکت بخش خصوصی ایجاد می شود.
حسینی فرماندار آزادشهر اضافه کرد: با احداث این نیروگاه که قرار است ظرف 12 تا 18 ماه آینده به بهره برداری برسد، علاوه بر ایجاد اشتغال مستقیم برای 20 نفر و اشتغال غیر مستقیم برای 50 نفر، برق دو شهرستان آزادشهر و رامیان نیز تقویت و پایدار می شود.

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 468
  • کد خبر : 44001