عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام قدردانی فرماندار گالیکش از ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی،برگزارکنندگان جشنواره‌ها و مردم مهمان‌نواز شهرستان


پیام قدردانی فرماندار گالیکش از ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی،برگزارکنندگان جشنواره‌ها و مردم مهمان‌نواز شهرستان

پیام قدردانی فرماندار گالیکش از ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی،برگزارکنندگان جشنواره‌ها و مردم مهمان‌نواز شهرستان

به‌گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش،حسن خسروی فرماندار شهرستان طی پیامی از زحمات و خدمات اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی،برگزارکنندگان مراسمات و جشنواره‌های این ایام و همچنین مردم مهمان‌نواز شهرستان گالیکش تشکر و قدردانی نمود.

در این پیام آمده‌است:

بدینوسیله مراتب سپاس و قدردانی خود را از تمامی کسانی که در نوروز ۹۷ با اجرای برنامه‌های فرهنگی شاد،جذاب و بانشاط در نوروزگاه،دهکده گردشگری،جشنواره‌های روستایی و جشنواره کشتی‌کمری که ضمن احیای سنت‌های خوب این سرزمین، تلاش کردند تا مسافران،گردشگران و‌همچنین مردم عزیز شهرستان روزهای بیادماندنی را در شهرستان تجربه کنند صمیمانه اعلام می‌نمایم.همچنین از مسئولین و اعضای محترم کمیته‌های ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی که باتلاش و پشتکار توانستند رفاه،آسایش و امنیت را برای مسافران و زائران حضرت ثامن‌الحجج(ع) بوجود آورند تشکر می‌نمایم.

در پایان از اقشار مردم عزیز و مهمان‌نواز شهرستان گالیکش که به حق رسم مهمان‌نوازی را به‌جا آوردند صمیمانه قدردانی می‌نمایم.

بی‌شک صنعت توریسم می‌تواند در ایجاد اشتغال پایدار و ارتقاء وضعیت اقتصادی مردم تأثیر بسزایی داشته باشد.بویژه شهرستان گالیکش که برخوردار از مواهب طبیعی و الطاف الهی کم‌نظیر است و لازم‌است برای نوروز آینده از همین الان برنامه‌ریزی داشته‌باشیم تا بتوانیم موفق‌تر از گذشته ظاهر شویم.

  

حسن خسروی

فرماندار شهرستان گالیکش

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 480
  • کد خبر : 44024