عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار و نشست صمیمی فرماندار آزادشهر با امام جمعه اهل سنت نگین شهر


دیدار و نشست صمیمی فرماندار آزادشهر با امام جمعه اهل سنت نگین شهر

دیدار و نشست صمیمی فرماندار آزادشهر با امام جمعه اهل سنت نگین شهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، دکتر حسینی فرماندار به اتفاق اعضای شورای تامین این شهرستان به مناسبت سال جدید با حضور در دفتر کار آخوند خوجملی امام جمعه اهل سنت نگین شهر با ایشان دیدار و گفت گو کردند.

در این دیدار صمیمی فرماندار آزادشهر ضمن تبریک سال جدید گفت: ائمه مکرم جمعه یک ظرفیت بالا و ارزشمندند و معتقدم در سایه همدلی و همراهی با این بزرگواران می توان به تعالی شهرستان کمک کرد.

سید رسول حسینی مردم داری را یک اصل مهم و اساسی در نظام دینی دانست و بیان کرد: بزرگترین افتخار برای یک مسئول در کنار مردم بودن است و باید ارتباط مستمر با مردم با قوت حفظ شود.

وی افزود: البته در کنار مردم بودن باید توام با گوش دادن به درد و دل ها و پیگیری مطالبات مردم و تلاش برای احقاق حقوق آنها باشد.

عالی ترین مقام دولت در شهرستان به همدلی مثال زدنی شیعه و سنی در آزادشهر اشاره و اظهار داشت: وحدت و همدلی شیعه و سنی در کشورمان موجب تداوم امنیت و عزت و اقتدار شده و باید همه قدردان این نعمت همدلی و اتحاد باشیم.

در این دیدار آخوند خوجملی با تبریک سال جدید اظهار امیدواری کرد ، در سال جدید شاهد حل مشکلات مردم منطقه بویژه در حوزه اشتغال و معیشت ، رفع تنگناهای اقتصادی ، توسعه شهری و روستایی و تقویت حوزه های دینی ، فرهنگی ، اجتماعی ، هنری و ورزشی باشیم.

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 773
  • کد خبر : 44032