عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مشترک فرمانداران گمیشان و ترکمن با مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان


نشست مشترک فرمانداران گمیشان و ترکمن با مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان

نشست مشترک فرمانداران گمیشان و ترکمن با مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ فرمانداران گمیشان و ترکمن در نشست مشترک با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، وضعیت راه ها و حمل و نقل در سطح شهرستان را بررسی کردند.

"امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان در این نشست مشترک بیان داشت: دولت در حوزه عمرانی اقدامات خوبی را انجام داده و این اقدامات ارزشمند توسعه را به دنبال داشته است.

وی افزود: حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای در سطح شهرستان خصوصاً در خوزه راه ها اقدامات ارزشمندی را جهت روکش آسفالت و نگهداری انجام داده است.

توماج اضافه کرد: با همکاری راهداری و حمل و نقل جاده ای و سایر دستگاه های خدمات رسان در ایام تعطیلاات نوروزی، تردد وسایل نقلیه به خوبی انجام شده است.

نماینده عالی دولت در گمیشان در پایان گفت: ادامه روکشی آسفالت معابر سطح شهرستان، نصب پل عابر پیاده در روستای قرنجیک خواجه خان، ایمن سازی محور گمیش تپه به بندرترکمن سامانه کامیون های حمل محصولات کشاورزی در زمان برداشت از نیازهای شهرستان در خوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای می باشد.

لازم به ذکر است این نشست در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و با حضور فرمانداران شهرستان های گمیشان و ترکمن، مدیرکل و معاونین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان برگزار شد.




ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 457
  • کد خبر : 44082