عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افزایش معلومات عمومی موجب کاهش آسییب های اجتماعی می شود

فرماندار بندرگز:

افزایش معلومات عمومی موجب کاهش آسییب های اجتماعی می شود

افزایش معلومات عمومی موجب کاهش آسییب های اجتماعی می شود

فرماندار شهرستان بندرگز گفت : افزایش معلومات عمومی موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرگز ، "حسین احمدی" در نشست با رییس و کارکنان کتابخانه های عمومی شهرستان بندرگز ، افزود : با تلاش بیشتر برای ایجاد جاذبه در کتابخانه ها و نهادینه ساختن فرهنگ مطالعه ، می توان آسیب های اجتماعی راکاهش داد.

وی اظهار داشت : کتابخانه ها نقش موثری در انتقال علوم انسانی به افراد را دارند و به عنوان مرجع و پایگاه اصلی توسعه شهرستان هستند.

فرماندار بندرگز با بیان اینکه کتابخانه یکی از راههای رسیدن به دستاوردهای انسانی و معارف الهی است ، تصریح کرد: کتاب در رشد حیات اجتماعی تاثیر بسزایی دارد.

احمدی ادامه داد : کتابخانه ها یک نهاد برای بالندگی و شکوفایی استعدادهای نسل جوان به ویژه خردسالان است که باید رونق بیشتری داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز اظهار داشت : علاوه بر توجه به کیفیت کتب ، توسعه تعداد کتابخانه ها در شهرستان بر اساس نیازسنجی و ایجاد زمینه دسترسی آسان افراد به کتاب ، اقدامی موثر در ترویج فرهنگ کتاب و مطالعه به شمار می رود.

احمدی بر اهمیت و جایگاه کتاب و کتابخوانی و لزوم تشویق همگان به این امر بر اهمیت بالا بردن میزان سرانه مطالعه بین مردم تاکید کرد.

وی ضمن تقدیر از تلاش های کارکنان کتابخانه های عمومی شهرستان بندرگز ، بر برگزاری نشست های مذهبی، علمی ، فرهنگی و ادبی با هدف ارتقای فرهنگ جامعه تاکید کرد.

افزایش معلومات عمومی موجب کاهش آسییب های اجتماعی می شود


 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 463
  • کد خبر : 44164