عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار دادستان استان گلستان با فرماندار آزادشهر


دیدار دادستان استان گلستان با فرماندار آزادشهر

دیدار دادستان استان گلستان با فرماندار آزادشهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ،حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی دادستان استان گلستان و هیئت همراه با دکتر حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر در محل دفتر کار فرماندار دیداروگفتگو کردند.

نماینده عالی دولت در شهرستان آزادشهر در خصوص چگونگی موضع فرمانداری نسبت به قراردادها و صورتجلسه هایی با طرفیت فرمانداری آزادشهر و وجود تعهد مبنی بر تغییر کاربری اراضی و صدور پروانه ساخت، گفت: ظاهراً مستنداتی در این خصوص وجود دارد و گزارش هایی هم به دست ما رسیده است. لذا با تاکید بر اینکه خط مشی فعلی ما بر رعایت وظایف سازمانی و التزام به متن صریح قانون استوار است،قویاً اعلام می کنم که فرمانداری آزادشهر هیچگونه مسئولیتی در قبال قراردادها و صورتجلسه های نامتعارف و غیرقانونی که پیش از این به پای آن نوشته شده است نداشته وطرف های دوم این قراردادها اگر ثمنی را چه به صورت نقدی یا غیرنقدی به اشخاص با جایگاه های حتی حقوقی پرداخت کرده اند، این موضوع را مدنظر داشته باشند که در حال حاضر تعهدی در قبال آن ها وجود ندارد. کما اینکه خود ما اصرار داریم که این موارد نقض آشکار قانون است و بایستی با آن برخورد بشود.

حسینی تصریح کرد: به دهیاری ها هم تذکر می دهم که مسئولیت صدور هرگونه پروانه ساختمانی غیرمجاز به عهده خود آن هاست و لذا اگر صورتجلسه ای در خصوص صدور پروانه در اراضی فاقد کاربری وجود دارد از نظر فرمانداری آزادشهر وجاهت نداشته و منع قانونی دارد.

این دیداربا حضور بزی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آزادشهر ،خسروی مدیر امور اراضی استان گلستان و اعضای شورای تامین شهرستان آزادشهر انجام گردید.

شایان ذکر در ادامه این دیدار مواردی در خصوص طرح هادی و الحاق به باقت زمین های روستاهای های شهرستان مطرح گردید.

دیدار دادستان استان گلستان با فرماندار آزادشهر

 

دیدار دادستان استان گلستان با فرماندار آزادشهر

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 423
  • کد خبر : 44398