عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین نشست کارگروه اجتماعی و فرهنگی بندرگز در سال 97 برگزار شد


اولین نشست کارگروه اجتماعی و فرهنگی بندرگز در سال 97 برگزار شد

اولین نشست کارگروه اجتماعی و فرهنگی بندرگز در سال 97 برگزار شد

اولین نشست کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان بندرگز در سال با دستور ارائه برنامه های پیشنهادی در خصوص پیشگیری از معضلات اجتماعی در فرمانداری بندرگز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، فرماندار بندرگز در این نشست گفت : کارکردهای فرهنگی دستگاه های اجرایی شهرستان به منظور مقابله با آسیب های اجتماعی باید افزایش یابد.

"حسین احمدی" افزود : راهکارهای موثر بر کنترل آسیب های اجتماعی و اتخاذ تدابیر مناسب در این زمینه ، باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد و به صورت دقیق اجرایی شود.

وی ، خواستار برنامه ریزی دستگاه ها برای ایجاد شور ونشاط در جامعه شد وگفت : باید از طریق راهکارهای مختلف این شور ونشاط را دربین اقشار جامعه ایجاد کرد.

فرماندار بندرگز تاکید کرد : شبکه بهداشت و درمان نسبت به تشکیل کارگروه تخصصی با موضوع پیشگیری از خودکشی و اداره بهزیستی در خصوص تشکیل کارگروه تخصصی با موضوع پیشگیری از طلاق اقدام کنند.

این مقام مسوول اضافه کرد : بخشداران و شهرداران بندرگز و نوکنده نیز نسبت به برنامه ریزی برای اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی با هدف گسترش شور و نشاط اجتماعی در شهرها و روستاها اقدام کنند.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 490
  • کد خبر : 44437