عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پشتوانه مردمی ارتش خار چشم دشمنان است


پشتوانه مردمی ارتش خار چشم دشمنان است

پشتوانه مردمی ارتش خار چشم دشمنان است

امام جمعه گنبد کاووس ، پشتوانه مردمی داشتن ، ایمان ، شجاعت و اقتدار ارتش و نیروهای مسلح را خار چشم دشمنان دانست و گفت: تعبیر جندالله برای ارتش توسط امام راحل ف نشان از جایگاه والا و مردمی این نیروی نظامی است.
حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در گنبدکاووس به مناسبت بزرگداشت روز ارتش، افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی در کنار دیگر نیروهای مسلح توانسته اعتماد عمومی مردم را در تامین امنیت و آرامش جلب نماید.
وی بابیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی پشتیبان انقلاب اسلامی و مردم است، گفت: این نیروی نظامی از زمان پیروزی انقلاب تاکنون حماسه آفرینی های زیادی داشته است و مردم نیز قدردان نیروهای شجاع و فداکار ارتش هستند.
حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: پشتیبانی متقابل نیروهای مسلح و مردم از یکدیگر سبب سرافرازی انقلاب اسلامی در جهان شده و این ویژگی در کنار ایمان و فداکاری نیروهای مسلح، وجه تمایز این نیرو با نیروهای مسلح سایر کشور است.
وی تصریح کرد: به پشتوانه مردم و نیروهای مسلح، امروز محور مقاومت سرافراز شده و اثری از گروهک های تکفیری و داعشی درمنطقه نیست و رهبر معظم انقلاب نیز با جرات از آمریکا، انگلیس و فرانسه به عنوان جنایتکار جنگی نام می برد.
امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به وجود وحدت و همبستگی بین اقوام و مذاهب و نیروهای مسلح دراستان گلستان و این شهرستان، یادآور شد: این وحدت و صمیمت به برکت خون همه شهیدان انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم است.
فرمانده سربازخانه شهید هوشنگ اسدالله پور گنبدکاووس نیز دراین مراسم با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب بالاخص 48 هزار شهید ارتش، گفت: 39 سال پیش درچنین روزی بنیانگذار جمهوری اسلامی با نامگذاری روز ارتش، عشق و دلدادگی ارتش را به اسلام، انقلاب و مردم پیوند زد
سرهنگ اسماعلی نامنی افزود: ارتش جمهوری اسلامی از آن زمان تاکنون در عرضه های مختلف مبارزه با ضد انقلاب، جنگ تحمیلی، امدادرسانی به حادثه دیدگان بلایای طبیعی و نیز دفاع از استقلال، تمامیت ارضی و تامین امنیت مرزهای زمینی، هوایی و دریایی این سرزمین رشادت های زیادی از خود نشان داد که مایه مباهات است.
وی اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی، پشتوانه مردمی را ضامن سربلندی خود می داند و با سه شاخص انضباط، توانایی و آمادگی، بیش از گذشته در انجام ماموریت های محوله گام بر می دارد.
دراین مراسم که معاون استاندار و فرماندار ویژه، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان و اقشار مختلف مردم گنبدکاووس حضور داشتند، یگان های پیاده و زرهی نیروهای مسلح مستقر در این شهرستان از مقابل جایگاه رژه رفتند

پشتوانه مردمی ارتش خار چشم دشمنان است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 512
  • کد خبر : 44447