عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 25 تا 30 پزشک روزانه به 200 بیمار خدمات ارائه می دهند

با افتتاح کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی دزیانی گرگان انجام خواهد شد؛

25 تا 30 پزشک روزانه به 200 بیمار خدمات ارائه می دهند

25 تا 30 پزشک روزانه به 200 بیمار خدمات ارائه می دهند

فرماندار گرگان در مراسم افتتاح کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی دزیانی گرگان گفت: با افتتاح این کلینیک، به صورت میانگین، روزانه 25 تا 30 پزشک به 200 بیمار خدمات ارائه می دهند و مردم نیز از این ظرفیت ایجاد شده می توانند در طول روز استفاده کنند. 

حیدرعلی احمدی افزود: این کلینیک که زنجیره ای از خدمات درمانی 3 بیمارستان ˈصیاد شیرازی، طالقانی و 5 آذرˈ می باشد، خدماتی از جمله سونوگرافی و آندوسکوپی، آزمایشگاه، رادیوگرافی خدمات تشخیصی ،خدمات سرپایی ، درمانی ، داروخانه و دیگر تخصص ها بوده و بیشتر از ظرفیت پزشکان تمام وقت استفاده می گردد.

وی اظهار داشت: بابت بهسازی و تجهیز این کلینیک درمانی که دارای زیربنای 2 هزار مترمربع و 36 اتاق ( 2 اتاق مختص عمل های سرپایی) هزینه ای بالغ بر 60 میلیارد ریال اختصاص داده شده است.

وی بیان کرد: این کلینیک با تعرفه دولتی به مردم سرویس دهی می کند.

کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی دزیانی گرگان روز شنبه (6 دی) با حضور "حجت الاسلام والمسلمین لیوانی" امام جمعه موقت گرگان ،"امامی" نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، "طهماسبی" معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، "احمدی" فرماندار گرگان و "دکتر ریاحی" رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان و مسئولین استان و شهرستان به بهره برداری رسید.

25 تا 30 پزشک روزانه به 200 بیمار خدمات ارائه می دهند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 1000
  • کد خبر : 4450