عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه فرماندار آزادشهر با معاون توسعه منابع و پشتيباني اداره كل اوقاف و امور خيريه استان گلستان


برگزاری جلسه فرماندار آزادشهر با معاون توسعه منابع و پشتيباني اداره كل اوقاف و امور خيريه استان گلستان

برگزاری جلسه فرماندار آزادشهر با معاون توسعه منابع و پشتيباني اداره كل اوقاف و امور خيريه استان گلستان 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، جلسه دکتر حسینی فرماندار این شهرستان با ساورعليا معاون توسعه منابع و پشتيباني اداره كل اوقاف و امور خيريه استان گلستان در محل دفتر کار فرماندار برگزار شد.

در این جلسه ابتدا ساورعليا ،معاون توسعه منابع و پشتيباني اداره كل اوقاف و امورخيريه استان گلستان ضمن تشكر از برپايي اين جلسه گفت : بنده ضمن تشكر از فرماندار اين شهرستان جهت عنايت هاي ايشان نسبت به اين اداره و همچنین همکاری های لازمی که با این اداره داشته است قدردانی می نمایم.

وي همچنين با اعلام گزارشي از برنامه هاي اين اداره كل گفت : اوقاف در نظر دارد تعامل سازنده اي با تمامي دستگاه ها بخصوص فرمانداري ها داشته باشد و همچنين من درخواست مي كنم به لحاظ اعتبارات عنايت ويژه اي نسبت به اوقاف اين شهرستان داشته باشند و هر تصميم گيري كه فرمانداري و اوقاف آزادشهر در آباداني بقاع متبركه و موقوفات آزادشهر اتخاذ نمايد اداره كل اوقاف و امورخيريه استان نيز نهايت همكاري را در محقق نمودن آنها خواهد داشت.

همچنين در اين جلسه سید رسول حسینی ، فرماندار شهرستان آزادشهر ضمن تشكر از برگزاري اين جلسه مشترك گفت : برنامه هاي فرهنگي اوقاف و امورخيريه در فصول مختلف و همچنين پروژه هاي عمراني بقاع متبركه آزادشهر بيانگر تلاش اين عزيزان در همه عرصه هاي فرهنگي و آباداني است و همچنين شهرستان آزادشهر بدليل وسعت زياد ميطلبد كه هم در بحث مالي و هم نيروي انساني اعتبار ويژه اي را طلب كند .
وي همچنين افزود : مردم اين شهرستان با وجود تلاش هاي بسيار زياد اوقاف آزادشهر اين اداره را نهادي فعال مي دانند و الحمدالله تلاش هاي اين اداره باعث شده ما در اعتبارات نگاه ويژه اي به پروژه هاي اوقاف داشته باشيم .

 

در پایان این جلسه پيگيري اعتبارات اماكن مذهبي و طرح اين موضوع در كميته برنامه ريزي شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.


برگزاری جلسه فرماندار آزادشهر با معاون توسعه منابع و پشتيباني اداره كل اوقاف و امور خيريه استان گلستان

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 510
  • کد خبر : 44615