عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای اداری شهرستان کلاله برگزار شد


جلسه شورای اداری شهرستان کلاله برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرستان کلاله برگزار شد

دکتر خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی در جلسه شورای اداری شهرستان کلاله اعلام کرد: پیگیر احداث آزاد راه گلستان- خراسان بعنوان جایگزین جاده فعلی که از پارک ملی گلستان می گذرد هستیم،این آزادراه که از کلاله می گذرد در کاهش محرومیت شرق استان بسیار موثر بوده و ما بدنبال سرمایه گذار برای این پروژه بزرگ که حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد می باشیم.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری کلاله جلسه شورای اداری شهرستان کلاله با حضور مهندس حمیدی فرماندار، دکترخیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت وتوسعه زیر بناهای حمل ونقل کشور، مهندس غراوی نماینده مردم در مجلس،مهندس مقدم مدیر کل دفتر فنی استانداری ،مهندس محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی استان،مهندس میقانی مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان،مهندس قربانی مدیر عامل راه آهن استان ،اسرافیل وزیری فرماندار مینودشت،خسروی فرماندار گالیکش،اسماعیل تاجی فرماندار مراوه تپه در سوم اردیبهشت در سالن جلسات فرمانداری کلاله برگزار گردید.

مهندس حمیدی فرماندار کلاله در این جلسه به آخرین وضعیت راه ها در شهرستان کلاله اشاره کرد و گفت:۸۳ فقره تصادف طی دو سال گذشته،سه فوتی و دهها مجروح و میلیون ها تومان خسارت مالی؛ توجه بیشتر به مسیر کلاله - سه راهی جاده گلستان را مهم جلوه می کند.
وی گفت:دوربرگردان های استاندارد، تعریض جاده و احداث پل دوم رودخانه دوغ(در همین مسیر) باید مدنظر قرار گیرد.
فرماندار کلاله در ادامه تصریح کرد: برای ارتقای برخورداری مردم از راه مناسب و اجرای روکش آسفالت ۱۰۰ کیلومتر راه شهرستان، زیرسازی و آسفالت جاده های روستایی چالجه-قویجق،یکه قوز-ارجنلی، ترمیم و روکش آسفالت جاده عزیزآباد-یل چشمه، روکش آسفالت کنگور به باینال اعتبار لازم تخصیص پیدا کند.
دکتر خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی در این‌جلسه اعلام کرد: پیگیر احداث آزادراه گلستان- خراسان بعنوان جایگزبن جاده فعلی؛ که از پارک ملی گلستان می گذرد هستیم.
وی در ادامه گفت:این آزادراه که از کلاله می گذرد؛ درکاهش محرومیت شرق استان بسیار موثر است.
معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: بدنبال سرمایه گذار برای این پروژه بزرگ هستیم؛ که حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد.
خادمی گریزی به خط آهن گرگان- بجنورد-مشهد زد و گفت:این پروژه با ورود شرکتی چینی، پس از دریافت موافقت بانک مرکزی و... به زودی عملیاتی می شود و برای سرعت در کار؛ همزمان در چند کارگاه فعالیت های ساخت و سازی خط آهن شروع می شود؛ که یک کارگاه در کلاله همزمان با گرگان، بجنورد،شیروان و مشهد شروع به کار می کند
غراوی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری کلاله که فرمانداران چهار شهرستان حضور داشتند،گفت: گذر میلیون ها زائر از جاده گلستان به خراسان و حوادث جاده ای ضرورت احداث تقاطع غیر هم سطح را در سه راهی کلاله-گلستان بیشتر کرده است.

مهندس غراوی در مورد زمان شروع عملیات خط آهن گرگان- مشهد گفت: پیش بینی می کنم طی شش ماه آینده عملیات اجرایی این طرح بزرگ عمرانی شروع شود.
وی تاکید کرد:بصورت جدی هر روز پیگیری خواهم کرد؛ تا کار شروع شود
شایان ذکر است در شورای اداری کلاله فرمانداران مینودشت، گالیکش، مراوه تپه و مدیران کل راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای،مدیرکل دفتر فنی استانداری به بیان مشکلات و نیازها پرداختند.

 

جلسه شورای اداری شهرستان کلاله برگزار شد

  

جلسه شورای اداری شهرستان کلاله برگزار شد

  

جلسه شورای اداری شهرستان کلاله برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 498
  • کد خبر : 44626