عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خدمت کردن در کسوت معلمی،توفیق الهی است

فرماندار در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آق قلا:

خدمت کردن در کسوت معلمی،توفیق الهی است

خدمت کردن در کسوت معلمی،توفیق الهی است

صبح امروز پنج شنبه ششم اردیبهشت ماه،اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آق قلا در سال جاری به ریاست"امانگلدی ضمیر" فرماندار و با حضور بخشداران مرکزی و وشمگیر،مدیران دستگاههای اجرایی و اعضای این شوراء با محوریت هماهنگی برگزاری هفته گرامیداشت مقام معلم در محل مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قل،"امانگلدی ضمیر"در ابتدای سخنان خود ضمن ابراز گلایه مندی از عدم حضور برخی از مسئولین در جلسات شهرستان،به اهمیت شورای آموزش و پرورش و نقش کلیدی این شوراء در تصمیم گیری در حوزه تعلیم و تربیت و توسعه شهرستان پرداخت و بر حضور منظم مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی عضو این شوراء تاکید کرد.

فرماندار شهرستان آق قلا خدتم کردن در شغل معلمی را یک توفیق الهی دانست و آنان را عاشقانی خطاب کرد که از جان و دل خود در جهت تعلیم و تربیت دانش آموزان گام بر می دارند و از برگزاری 4 همایش گرامیداشت مقام معلم در روزهای 17،18 و 19 اردیبهشت ماه در روستاهای گری دوجی،عطا آباد،شهر انبارالوم و شهر آق قلا خبر داد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان آق قلا به طرح"هر اداره،یک مدرسه" اشاره کرد و از مدیران دستگاههای اجرایی این شهرستان خواست نسبت به اجرای هر چه بهتر طرح "معلم سپاس" در ایام گرامیداشت مقام معلم با مدارس تحت پوشش هر اداره همکاری لازم را داشته باشند.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته سلامت با شعار"پوشش همگانی سلامت برای همه و در هر کجا" و هفته جوان که مصادف با گرامیداشت هفته مقام معلم نیز می باشد از برگزاری جشنواره "جوان،نشاط و امید" و مراسم تجلیل از نخبگان جوان شهرستان آق قلا خبر داد.

نماینده عالی دولت در شهرستان آق قلا ارتقاء نمره امتحانات نهائی از 9 به 13 در سال 96 را از افتخارات شورای آموزش و پرورش این شهرستان دانست و اجرای 3 طرح برکت در بخش محروم وشمگیر را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهت حفظ وحدت و همدلی و همچنین رفع محرومیت زدائی در این مناطق بیان کرد.

"ضمیر" ضمن اشاره به تاثیر گذاری خانواده بزرگ آموزش و پرورش در جامعه و اقدام ارزنده وزیر محترم آموزش و پرورش در حذف مدارس ویژه،تصریح کرد:از هر فرصتی باید نگاه معلمین و دلسوزان آموزش و پرورش را به اجتماعی کردن تعلیم و تربیت سوق داده شود.

خدمت کردن در کسوت معلمی،توفیق الهی است

 

خدمت کردن در کسوت معلمی،توفیق الهی است

 

خدمت کردن در کسوت معلمی،توفیق الهی است

 


 

 




ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 490
  • کد خبر : 44748